Har också provkört Brio Sing och var inte nöjd alls. Vi ska istället köpa en Brio Go, vilken känns hur skön som helst att köra. Visst, den funkar inte i skogen (men vilken vagn gör det?) så där tar jag bärsjal. Annars tror jag att jag blir jättenöjd. Vi har inte alls något överflöd av pengar (studenter båda två) men vi har sån tur att svärfar betalar vagnen. Hade dock ändå köpt den oavsett, för jag tycker det är jätteviktigt att köra en vagn jag är nöjd med på alla sätt. Köper mycket annat begagnat istället.
Jag gillar absolut inte sånadär bulliga vagnar med massa stoppning och grejer. Enkelt och ren design ska det vara. Tycker buggan är snygg men gillar inte den där bågen.
det jag gillar med brio go är handtaget, att den har bra fjädring trots rörliga hjul fram, att den har ren och enkel design, att den är en svensktillverkad vagn i bra kvalitet, att den har superbra varukorg (jätteviktigt för mig som ska snittas och inte orkar bära kassar) och att den enligt mig är en av de klart snyggaste vagnarna på marknaden.