Vi som väntar smått i September 2012
Usch för nässelutslag Edds, ingen höjdare! Jag fick det över hela kroppen för många år sen när jag låg med vinterkräksjuka och tog Ipren - vips hade jag stora blemmor överallt och mamma fick åka till sjukhuset och hämta antihistamintabletter. Då blev det bra mycket bättre men det tog ett par dagar innan allt var borta.
Vi har haft en mysig midsommarhelg hemma hos mina föräldrar med massa god mat. Har också planerat renovering av deras kök, vilket inte är så himla enkelt med ett köksgolv som visat sig luta väldigt mycket men till råga på allt har fuktskador. Lite tajt om tid eftersom vi hade tänkt börja om tre veckor men nu får pappa istället ringa till försäkringsbolaget och få dit en besiktningsman.
Sen har pappa förmågan att berätta såna roliga saker på högtider (när man oftast träffas när man bor en bit ifrån varandra) att han har haft stroke (en s.k. TIA) och såna saker (!). Nä, han säger åt mamma att hon inte får berätta för oss barn vad som har hänt när det väl hänt, uppenbarligen tycker han att det är en bättre tidpunkt att göra det på midsommar! SUCK!