Kaksmulan1 skrev 2012-05-05 12:37:22 följande:
själv sitter man på akuten med en himla massa förvärkar. härligt.
Usch då hoppas allt går bra.
Välkommen Arre! Hoppas allt ska gå bra med plutten framöver. Skönt att de redan på ett tidigt stadium ser vad som är fel och att det finns hjälp att få när den väl fötts.
Vi har jättefint väder här i dag, björken har slagit ut och det ser så fint ut när bladen vajar i vinden - härliga vår! I eftermiddag ska vi hem till min sambos vänner och grilla med dem. Sambon är redan där och bygger en trälåda (förvaringslåda) till oss som vi ska ha på en av våra balkonger. Under tiden är jag hemma och vilar och började då tänka på namn. Jag gillar svenska klassiska namn. Min sambos mamma hette Elisabeth men gick bort i cancer för fyra år sen så om vi får en flicka kommer hon absolut få hennes namn i andranamn. Då kommer hon också få min mors andranamn, Astrid. Och så ett eget namn, jag har verkligen fastnat för Sigrid Astrid Elisabeth, eller möjligtvis Ingrid Astrid Elisabeth. Har inte frågat sambon vad han tycker om de här förslagen ännu.
Det dumma är ju att jag tror att det är en pojke - börjar dessutom få en linea negra på magen nu tycker jag att det ser ut som, och det brukar tala för en pojke har jag förstått det som.
Men några fina pojknamn kommer jag inte på.