Vi som väntar smått i September 2012
Just nu känns inget av det helt rätt och det gör mig mycket, mycket frustrerad och ledsen faktiskt.
Haha roligt! Aurora! Fint namn :D
Myyysigt med sparkar! :D
Haha ja tack mitt namn kommer alltid vara starkt förknippat med graviditeter för många.
Själv börjar jag bli jättenervös inför RUL på tisdag. Det är min mardröm att behöva gå dit och vara så fruktansvärt spänd och nervös, att få höra att det är lite fostervatten och att fostret är för litet och få frågan, eller informationen, om att avbryta graviditeten. Det borde inte hända igen men jag är så fruktansvärt rädd att det ska göra det, bara därför. Jag tror aldrig att jag skulle bli människa igen efter det. Försöker intala mig själv att allt hittills bara pekar i en mycket positiv riktning och det har funkat ganska bra faktiskt, men nu när det bara är några dagar kvar så är det ju det enda som snurrar i huvudet.
Har ju varit hemma förkyld den här veckan och det är som värst nu. Hade sett fram emot att få vara hemma med sambon i helgen men så påminde han mig om att han skulle hjälpa en kompis med att flytta i dag. Känns himla tråkigt, speciellt när snön vräker ned och jag bara kan vara hemma och kurera mig.