Vi som väntar smått i September 2012
Jag sov så dåligt inatt, verkligen jättedåligt. Vaknade flera gånger, snurrade runt, kunde inte somna om... Jag har känt mig helt slut idag. Fler som sover dåligt?
Nu är RUL tisdag nästa vecka så det är verkligen inte långt kvar nu. Vi har varit inställda på att inte ta reda på könet men ju närmare vi kommer desto mer börjar jag känna att jag vill veta det. Efter allt vi gått igenom så skulle det kännas bättre att få veta det redan nu och börja tro på att allt kommer att gå bra när man kanske kan få en mer personlig känsla till bebisen, med att tex börja fundera på namn och börja köpa kläder. Så nu hoppas jag bara att bebisen är samarbetsvillig och vill visa upp sig för oss också. Sambon säger att det spelar absolut ingen som helst roll för honom om vi tar reda på det eller inte så det är upp till mig, och som det känns nu så vill jag veta.
Hoppas ni har haft en bra påskhelg förresten! Vi kom hem från mina föräldrar igår och var hos sambons pappa idag. Jag känner mig verkligen helt slut! Förstår inte hur jag ska orka jobba den här veckan. Men snart är det bara tre månader kvar innan semestern börjar så det är inte långt kvar alls.
Någon mer som blivit mer tankspridd?? Jag har blivit det senaste tiden. Glömmer bort var jag har lagt mobilen (trodde att jag glömde den hos sambons pappa idag men den låg i min andra jackficka, trodde att jag hade glömt mobilen hemma hos mina föräldrar i lördags när vi var hos min kusin och hälsade på, så när vi kom hem till dem igen så började jag leta överallt efter den, men den låg i väskan i ett fack jag aldrig brukar använda till den...). Måste ju bero på tröttheten!