Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose
    jplust skrev 2012-01-15 09:29:18 följande:
    Jag måste tyvärr säga hejdå till denna gruppen. Mina symtom är borta och graviditettest har blivit svagt och det har börjar komma rosa blod. Sjukvårdsupplysningen gav inga hopp. Tycker det är sjukt att man skall behöva vänta tills det forsar blod och gör jätte ont. Lycka till alla ni andra med era september barn @-}--
    Ush så hesmkt .  Skickar en KRAM
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-16 08:30:06 följande:
    Han tyckte att det såg normalt ut, men sa att det var för tidigt för att se embryo, och att jag var i vecka 4?!?
    Jag ska ju vara i 5+6 :(
    Tänk på att graviditeten börjar inte räknas förrens ditt ägg är fäst...det kan ta olika lång tid! Skönt ändå han tyckte det såg ok ut..ska du tillbaka senare?
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-16 08:46:53 följande:
    Ska tillbaka om två veckor :)
    N1987 skrev 2012-01-16 08:37:12 följande:
    Du kanske hade ägglossning senare än du trodde? Det var ju skönt att allt såg normalt ut i alla fall?
    Njah, hade gynundersökning den 22 december och då sa han att jag hade ägglossning :o men som lillyrose sa, det kanske tog tid på sig att fästa :)
    Skönt du får komma tillbaka . Ja det där med äggets vandring är lite klurigt
  • LillyRose
    JLD1979 skrev 2012-01-16 10:08:49 följande:
    Är på akuten å har precis fått utdrivningstabletterna. :(

Så jag måste tyvärr säga tack å hej för mig i denna grupp. Önskar er alla lycka till och var rädda om er! Kram
    Så ledsen för din skull  Kram från mig
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012