Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

N1987 skrev 2012-01-08 10:31:21 följande:
    LillyRose: Jättedåligt att du inte får komma för ens då.. Även om du gjort VUL i v 5 hade man väl sett om graviditeten satt på rätt ställe eller inte? Förstår inte varför dom vill vänta..:( Känns det annorlunda denna gång jämfört med när du fick ditt X?
    Ja när jag hade mitt x låg jag med värmefilten på magen hela tiden
  • LillyRose
    jplust skrev 2012-01-09 22:17:31 följande:
    Någon mer som haft bruna flytningar?

Jag hade det dagen jag skulle fått mens och nu idag igen. Väldigt ljus ljust bruna som sedan gick över till vita/genomskinliga igen.

ettplusett: jag hade så första veckan. Kunde bara inte sova,massa tankar och svårt att stänga av liksom.
    Bruna flytningar är gammalt blod har jag hört! Bruna ska inte vara någon fara tror jag värre när det är klart rött..men det har inte kommit mera?
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-10 07:34:36 följande:
    Efter två missfall i slutet av 2011 har jag nu plussat igen!!!
    Oron för ett till missfall är tyvärr större än glädjen just nu, för missfall är ju det enda i en graviditet jag har varit med om, så det är ju förståeligt.

Hann inte få mens efter sista missfallet innan jag plussade, så jag har räknat från min ägglossning, var hos gyn när jag hade ÄL, tur det, annars hade jag varit helt förvirrad och ovetande om vecka!
    Är i v. 6 och beräknad till 11 september!
    Håller tummarna stenhårt nu, och ska ringa sjukhuset för ett VUL för att lugna nerverna..
    GRATTIS!! Jag är 5+2 idag och har vultid om 8 dagar
  • LillyRose
    Lemis skrev 2012-01-10 12:08:16 följande:
    Vili: jag fick vul den 20. Tycker också det är för sent om det skulle sitta fel. Är sjukt nervös och kan inte sova ordentligt. Igår fick jag ont i sidan av magen. På vänster sida. Är så orolig är det är början till ett nytt x. Hur mår du? Hade du också haft ett x?
    Har ju inte heller tid förrens 6+4 fast jag me haft x! Det är ju egentligen inget hjärta de ska titta efter utan att det sitter där det ska, hade velat komma tidigare!
  • LillyRose
    Eddies skrev 2012-01-10 14:25:44 följande:
    Ååååååh jag vill också handla baby kläder men jag vågar inte  riktigt än ...kanske när jag har varit på inskrivningen att jag går och köper massa bebis kläder ;)

Idag mår jag väldans dåligt... tror det beror på att vi lagar stark mat som jag slevat i mig.. grr.. samma tid som igår, kl 14.00 började illamåendet...

vi får se hur denna dag går på jobbet, igår gick det iallafall måttligt bra !! Bara så länge jag inte spyr så är de okej :)
    Fast den rean lär aldrig mera återkomma..och skulle det nu gå åt skogen för mig så får kläderna ligga och vänta lite extra länge
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012