-
Förnuftig användning...några gånger innan man börjar känna rörelser tror jag inte kan göra någon skada! Att använda varje dag är kanske inte att rekommendera men sunt förnuft har vi väll alla att förstå det?Kaksmulan1 skrev 2012-02-06 10:38:26 följande:Vågar ni använda angelsound redan? På tillverkarens hemsida står det att don avråder användning innan v. 12. De som säljer det säger v.11 och Googlar man på forskning ön det avråder de innan v. 18. Hade tänkt köpa men känner mig mer o mer skeptisk.
-
Ja har med gjort cellprov som tyvärr visade på cellförändingar så jag ska till kvinnokliniken nästa måndag! De vill göra kolopski på mig då de klipper små bitar från livmdertappen! Eftersom detta är mitt sista barn kommer jag inte låta dem göra det nu! De ska få ta nytt cellprov och titta på nått mikkroskop som de sa men inte klippa! Ja jag vet att det inte behöver leda till mf men blödningar för mig är katastrof! Och blöder gör alla som klippt som delar av tappen..ush inget jag ser fram emot
-
Ja mig får de inte klippa! Tror inte cellförändringarna förvärras så mycket under en graviditet! De får kolla närmare till hösten! Det som förvånar mig mest är varför de inte bara nöjer sig med nytt cellprov först innan de nödvändigtvis måste klippa?
-
Jodå de klipper ofta gravida! De säger det inte är nån risk för mf dock kan man blödda rejält i några veckor! Jag hade fått panikångest! Inte kunnat slappna av alls även om jag då visste att blodet inte är ett mf!
-
Cellprov görs vart 3 år
-
LUstigt du fick lyssna på hjärtat då det är svårt och hitta så här tidigt! Onödigt och skrämma upp dig! Här lyssnar de inte på hjärtat förrens efter vecka 20!drömmenblirsann skrev 2012-02-07 15:49:07 följande:Dystra nyheter. På dagens mvc besök hördes inga hjärtljud. Ska på ultra imorgon för att se om det finns någon som bor inuti mig eller inte... Efter ett MA och ett MF var inte detta det vi väntade på. Mannen jobbar till sjöss och är såklart långt hemifrån. Orkar inte!
-
Nån mer som behöver syskonvagn? Min lilla är 2 1/2 år i sep men jag är redan nervös för att inte hitta en bra vagn
-
Är en djungel tycker jag
-
Jag gillar den med! Men vill se min bebis!
-
Ja inte är det lätt! Sen när liten ska sitta vill jag iallafall ha han/hon emot mig till 1 år! Emma vill inte titta på mig så hon måste ju vara vänd utåt! Hade gärna köpt baby jogger men 10000 kr för en vagn är sjukt dyrt