Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Edds minsta blir 2 i mars sen är de andra 5,7,8 och 10 år! Kommer inte kuna dölja en bula så länge

• LillyRose
    saoura skrev 2012-01-29 15:41:28 följande:
    Jag sov oroligt inatt men kan bero på alla tusentals funderingar man har! Annars mår jag hur bra som helst men å andra sidan kände jag knappt av förra graviditeten heller. Hoppas det förblir så med denna också :) mådde oförskämt bra och jobbade tills 17 dagar innan dottern kom. Planerar att göra detsamma nu också men allt beror ju på hur man mår...

Jag har en fråga eller fundering som jag hoppas ni med fler barn kan hjälpa till med. Det är det här med syskonvagn. Min dotter kommer vara 2,5 när nästa kommer. Hon ogillar åka vagn och gillar inte att gå längre sträckor. Jag funderar på att vi ska ha syskonvagn för jag gillar promenera upp i stan och har man då båda barnen med sig så måste ju det vara mer praktiskt. Känns som att det inte kommer räcka till med bara ståbräda... Kommer vänta såklart med att köpa vagn för vet ju inte alls hur det kommer bli. Men tar gärna emot tips! :)
    Funderade på en urban jungel, MEN då måste lillen vändas från oss väldigt tidigt! Baby jogger city select är så dyr annars vill vi ha den!
  • LillyRose

Varit vaken sen 4.30! Gäsp . Phil och ted är nog bra men som syskonvagn är den inte det! Att inte se min bebis är otänkbart för mig!

• LillyRose
    un poco skrev 2012-01-30 11:05:37 följande:
    JO fast Phil & Teds har en liggdel man kan fästa på som heter Peanut, den passar iaf till viben då får man bebisen mot sig. Tror den passar till alla modeller faktiskt. Men då tror jag inte man kan använda den som syskonvagn.

Jag har aldrig haft min som bebisvagn, tror jag kommer ha en annan då.
    Funderar på en fyrhjuing då vi bor ute i bushen med snö större delen av året
    Fast det är en syskonvagn jag behöver....får bli en syskonvagn några månader och sedan ståbräda
  • LillyRose

Trodde vi skulle ha mys när ungarna somnat igår! Men det enda jag fick var en utskällning var att jag inte längre tar intiativ till närhet enligt honom . Fan! Mitt illamående kommer och går, tuttarna värker, ångesten att nått ska gå fel och sedan alla hormoner....blä!!! Hatar att han inte förstår . Tycker inte alls jag ändrat mig så mycket men är tydling väldigt pryd också enligt honom! Älskar han så mycket! Varför ser han inte det? Somnade gråtande istället

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012