Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Äntligen fick jag detta på stickan bim -3

Mitt fjärde och sista barn

• LillyRose
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 14:08:12 följande:
    Jag blöder nu, och det verkar inte sluta. Nog ett MF på G :(
    En blödning behöver inte alltid betydda missfall! Hade ett i januari och jag blödde rätt rejält direkt
  • LillyRose

Vi kommer berätta för barnen i v 15 kanske och föräldrarna väntar vi nån vecka till! Vi har inte varit tillsammans jätte länge så detta kommer nog som en chock! Men efter denna lilla blir det inga fler barn! Så vi valde och köra nu när vi ändå har 1 åringen . Tillägger att hennes pappa drog när hon var nyfödd men att min underbara man tagit henne til sig som om vore hans egen! Så bra som jag mår nu har jag aldrig gjort <3

• LillyRose

Idag var jag på jobbintetvju!! Känndes toppenbra och om jag får det jobbar jag 100% 15/1-30/6! Håll tummarna!!

Vikten! Ja herregud vilken bm . Jag har ätit som en häst i två v! På söndag sätter jag fart och tränar igen plus tänker på vad jag stoppar i mig!

• LillyRose
    yessyca skrev 2011-12-29 20:38:14 följande:
    Ska vänta efter nyår och ringa BM. Bara väntar på att det ska börja blöda efter plusset som förra månaden Obestämd
    Hoppas av hela mitt Hjärta att den vill stanna denna gång Drömmer

Glömde skriva att jag är super trött också, sov till elva en morgon, vilket är första gången i hela mitt liv. Inte ens gjort det som tonåring Tungan ute
    Jag ska ringa efter mitt vul..sitter med och väntar på och blödda! Hade ju mf i  början av året .
    Men vi väntar BARN inte mf  
  • LillyRose

Sista riktiga vul med min son 2003 var jag 5+3! Syntes bara att han låg där han skulle då såklart!

Nån som ska göra kub? 

• LillyRose
    yessyca skrev 2011-12-30 06:57:13 följande:
    Jag vet, och det är alldeles UNDERBART Solig bara det går över nyår så känns det bättre.
    Har ju aldrig fått barn tidigare, bara MF Obestämd
    Började ju blöda på ÄL+15 förra månaden och är på den dagen idag, dock plussade jag inte så många dagar som jag gjort denna gång Glad
    Jag försöker vara positiv! Växtvärken är så underbar och känna iallafall
  • LillyRose
    anirahtak skrev 2011-12-30 09:26:24 följande:
    Jag skulle vilja göra kub, gjorde det med dottern. Visst, man fick betala lite grann men det var ändå okej att göra fast jag är under 35 (är 27 nu), men det var i Göteborg.
    Här i Umeå där vi bor nu har jag för mig att man inte tillåts göra kub eller nupp-test om man inte anses ligga i riskzonen. Finns EN klinik som utför privat och det kostar 2000kr!! Det känns fruktansvärt dyrt och jag tycker inte alls om att vi ska behöva punga ut med så mycket bara för att få kolla det..

Sen ser de väl en del på rutinultrat också (verkar inte som att man gör nåt ultra här förrän i vecka 17 ca) om något är fel, men ändå..
    Här går gränsen vid 33..vet inte om man måste fyllt det eller det är året man fyller? Jag blir ju 33 i oktober nästa år!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012