-
Här där jag bor får du inte ens komma in om du störtlödder! Du måste krampa så mycket att du inte kan gå . PÅ akuten är det så . På kk måste du nog ändå ha ett bra skäl! Jag ska på VUL nu nästa vecka men det är för jag har haft X! Lite lyxsexhundra skrev 2012-01-01 23:53:46 följande:Jag håller med, dagar går sjukt långsamt! Jag undrar lite om det här med VUL. Får vem som helst be om att göra ett bara för att vara på "säkra" sidan eller måste man ha/haft nån blödning osv för att få göra ett? Och den här maskinen ni prata om man kunde köpa för att lyssna hjärtljud, funkar det verkligen? och från vilken vecka kan man använda den? ;)
-
Blir vår en flicka ska hon heta MY Darling Lily och en pojke ska hete Darius sen har vi inga fler pojknamn!
Herregud vi hade namnen innan vi ens blev gravida sen har jag en vän som fick böter för hon inte gav sin son nått namn förrens han var FEM månader!
-
Så ledssen för din skullyessyca skrev 2012-01-02 08:27:03 följande:God morgon tjejer och gott nytt år!
Tyvärr så blev det sMF som jag trodde
Började ju få ljust ljust bruna flytningar i fredags och igår så började jag blöda
Kommer inte längre att va aktiv i tråden längre och tar bort mig från BF-listan.
Men jag kommer nog att kika in o se så allt är bra emellanåt.
Två MF på raken nu, inte kul alls. Vet inte vad man kan göra för att förhindra det? Kanske vore bra att vänta en cykel kanske?
Hoppas att alla era plus stannar och stoooort lycka till! KRAAAAM
KRAM -
De är underbaraAngelinFear skrev 2012-01-02 14:44:25 följande:Himla fina namn! :)
-
Vilken vecka är du i då?Alicias skrev 2012-01-02 14:25:23 följande:Så himla spännande det här
Jag ska på VUL nästa vecka, ringde och bokade ett privat idag. Längtar! -
Kunde inte låta bli..pyret växer <3
-
Katarina!!!
Med min lilla pluggade jag 100 % vt , hon föddes i mars! Ht och vt efter var det 50%!! Bara viljan finns fixar du det!! Jag var i skolan med min lilla första gången när hon var 2 v -
Kavajen!! Jag blev lämna när min lilla var nyfödd!! Inte helt lätt men vi fixade det . Nu fyller hon 2 i mars , har en underbar pappa och ett småsyskon på väg!! Lovar stötta allt jag kan
-
Min lilla troll unge har magsjukan..å jag hatar verkligen kräk...hoppas hon snart är frisk! Synd om mina stora barn som också får sitta inne . Fast mest hoppas jag nog att vi inte får det! Med min son hade jag det två ggr runt v 25 och trodde verkligen jag skulle dö
-
Gjordes vul? Tog de din hcg? Annars vet jag det har hänt de missat att graviditeten har fortsatt trots blödning!sophiejennifer skrev 2012-01-03 09:25:54 följande:Hej tjejer, jag tänkte bara på om ni hade lite mer koll. Jag blödde ganska rejält en dag förra veckan och var hos läkaren samtidigt - han konstaterade missfall men jag funderar på om han har fel. Det blödde bara då, och det har inte kommit något mer. Mina bröst har vuxit ur alla mina BHar och jag går och har världens mensvärk, är illamående, och har extrema humörsvängningar. Kan det vara så att han hade fel, han var trots allt bara allmänläkare?