Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Ego86 skrev 2012-01-10 18:05:55 följande:
    Någon annan som inte har direkta symtom? Är i 5+4 och plussade starkt men det enda jag känner är hunger. Ingen molvärk och inget illamående....normalt?
    Är 5+3 och har illande bröst och molvärk..men det där med symtom ska du ta me en nypa salt! Kände inget i brösten på mina andra 3 barn och inget illamående som jag har nu..
  • LillyRose
    Lemis skrev 2012-01-11 05:57:24 följande:
    Ella jade är du också här. vi är med i två trådar. När jag fick plus med mitt utomkvedshavandeskap så var det ett par dagar efter bim. Och mitt var svagt. Inte alls så starkt som nu när det sitter rätt. Men man ska lita på sin kropp. Jag hade ont igår och åkte in, nu var det en cysta som säkert påverka att d gör ont. Men vi har ju bara en äggledare kvar och man vill inte chansa. Dessutom vill man ju leva lite till. Har du fått plus? Bim fredag eller?
    Akuten där jag bor släpper inte in oroliga mammor...inte ens om vi blöder för kan man gå behövs ingen hjälp! MEN nu har ju du haft X så då MÅSTE dem väll kolla? Undrar om det gäller här också? Har inte ont och har nog inget X men det hade känts hemskt att bli avvisad om jag fått ont
  • LillyRose
    saralisa skrev 2012-01-11 09:32:34 följande:
    Jag är superorolig!!!
    I morse kom det ljusrött blod (uppblandat i flytning??) när jag var på toa. Är helt hysteriskt rädd för MF. Känns typ som att det är det här jag har gått och väntat på Rynkar på näsan
    Jag har inga smärtor. Och det kommer bara lite ljust, färskblod på pappret när jag torkar mig. Är det någon av er som fått MF tidigare som det börjat såhär för?
    Jag ska ringa till BM men de har sina förbannade telefontider!!! Demon
    Mitt mf började med småblödningar, färskt blod är lite mer skrämmande än brunt som är gammalt blod. Att blöda behöver inte alls betyda missfall...ring bm och prata med dem!
  • LillyRose
    Alicias skrev 2012-01-11 16:01:34 följande:
    Så blir mina test från testlagret med. Underbart i början var det svagt svagt och sen pang blev teststrecket starkare.
    Jag bara älskar och se stecken växa fram ju...å nu när det går på sekunden så är det ännu roligare..tur jag bara har fyra kvar

• LillyRose
    LillStinis skrev 2012-01-11 16:01:31 följande:
    Oj, det var verkligen inte meningen att trampa någon på tårna. Jag ska kolla vart jag läste det och återkomma, säkert inget vetenskapligt. Det var mer ett uppmuntrande till oss som mår illa.
    Dra det inte så långt, jag menar självklart inte att ni andra som inte mår illa eller inte känner något alls har ökad risk för MF.
    Med mina tre tidigare barn mådde jag inte illa en enda dag..tror det är skrock det där med illamåendet precis som att vissa säger att man MÅSTE ha ont i tuttarna!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012