Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Sfmått var idag 34/35 cm! Växt 3-4 cm på 2 v ! Nu ska jag inte dit förrens om 18 dagar igen!

• LillyRose

V 36 idag! Inga förvärkar här inte! Önskar liten kommit innan 20 aug då går jag in i v 39! Men tror han trivs i magen! Jag längtar tills kroppen bara är min igen! Sen blir det en sterilisering för nu räcker det med 6 barn!

• LillyRose

Halvvägs genom v 36! Igår var vi i sjön och badade! Och JAG badade! Underbart skönt! Har bara badat två gånger denna sommaren men säkert varit vid stranden mins 50 ggr med barnen!

Idag är det exat 1 månad kvar till bf men hoppas så han kommer nu i augusti!

Jag har försökt hitta fb gruppen och sökt nu i 30 minuter men hittar inte den??

• LillyRose
    StarStruck skrev 2012-08-11 23:49:44 följande:
    Ja då var vi hemma igen. Det var fullt på förlossningen så ingen ordentlig undersökning gjordes, dom kollade inte tappen eller så, ctg-grejen mätte några sd. Vi fick inget utlåtande från någon läkare eller så. Fick nya citodon sen var det bara att åka hem. Välkommen till nyköpings lasarett... Nu börjar det göra ont igen också. F*n...
    Men! Ursäkta mig en för fan! Har vi inte läst i tidningarna nu så det räcker hur illa vi blir behandlade och hemskickade utan att nån bryr sig!

Hur mår du?

Skäms ju nästan som knappt är i v 38 och bara längtar efter att få ont! 
  • LillyRose

3 dagar till v 38 och idag tar jag min stora familj ner till Tosselilla sommarland! Räknar med promenader på 4-8 timmar . Haha jag som knappt orkar gå ner till lekparken! Räknar med att jag kommer vara slut ikväll...gick ju upp 04 också..men det kan jag bara skylla på mig själv

• LillyRose
    Kaksmulan1 skrev 2012-08-13 11:00:18 följande:
    Så besviken efter dagens BM besök, visst bebis hade pressat ner sig i bäcken o h var fixerad men när.bebis pressat ner huvudet så hade även den inre livmodermunnen pressats åt sidan, så BM kom inte åt att göra en hinnsvepning.. :( ville så gärna att det skulle fungera och kunde vi inte ens försöka. Skruttbebis.
    Var hon villig och göra en hinnesvepning? Trodde inte de gjorde det förrens tidigast på bf dagen?
    Jag är ju snart inne i v 38..kanske kan be henne gör det imorgon? 
  • LillyRose
    Angie99 skrev 2012-09-02 09:06:26 följande:
    Sant iof.

Hur är det med det här hallonbladstéet? Jag köpte hem några påsar innan jag visste jag skulle snittas och nu har jag druckit en kopp idag och en igår. Jag vill ju inte starta förlossningen men nån sa att det skulle göra så man blödde mindre och hjälpa livmodern dra ihop sig. Gäller det även vid snitt? Eller dricker jag det här helt i onödan? Det är ju inte direkt jättegott, smakar massa pepparmint.
    Tror mer det gör man blöder minde . Dricker 2 koppar om dagen och tycker det är helt ok faktiskt! Blöder gör du ju fast du snittas så drick på du!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012