Vi som väntar smått i September 2012
Mvc besök idag.....Undrar hur många besök till vi hinner med
Mvc besök idag.....Undrar hur många besök till vi hinner med
Sfmått var idag 34/35 cm! Växt 3-4 cm på 2 v ! Nu ska jag inte dit förrens om 18 dagar igen!
V 36 idag! Inga förvärkar här inte! Önskar liten kommit innan 20 aug då går jag in i v 39! Men tror han trivs i magen! Jag längtar tills kroppen bara är min igen! Sen blir det en sterilisering för nu räcker det med 6 barn!
Halvvägs genom v 36! Igår var vi i sjön och badade! Och JAG badade! Underbart skönt! Har bara badat två gånger denna sommaren men säkert varit vid stranden mins 50 ggr med barnen!
Idag är det exat 1 månad kvar till bf men hoppas så han kommer nu i augusti!
Jag har försökt hitta fb gruppen och sökt nu i 30 minuter men hittar inte den??
Ok..nån som vill lägga till mig som vän då? Vill ju gärna vara med i gruppen jag också
Sök på Jessica Pyykkö
Randig tröja :--)
3 dagar till v 38 och idag tar jag min stora familj ner till Tosselilla sommarland! Räknar med promenader på 4-8 timmar . Haha jag som knappt orkar gå ner till lekparken! Räknar med att jag kommer vara slut ikväll...gick ju upp 04 också..men det kan jag bara skylla på mig själv
Min man fixar fint till mig! Han är så duktig så och tror han tycker det är skoj och hjälpa till . Står inte ut men en djungel där nere!
Gjorde hinnesvepning med min minsta dotter och 11 timmar senare var hon ute! Tog nog två timmar efter mvc besöket då värkarna kom smygande
Å GRATTIS!! Fullt ös här..hade aldrig fixat en liten till just nu