Vi som väntar smått i September 2012
Nån här som är intresserad av ett par hängselbyxor från kappahl i stl L? Har redan ett par och behöver ju inte två...
Nån här som är intresserad av ett par hängselbyxor från kappahl i stl L? Har redan ett par och behöver ju inte två...
100 kr plus porto stl L förtur har JePaLuLi
Hade beviljat snitt till mitt förra barn då mina två första förlossningar var hemska! Men jag fixade det vaginalt . Kom in kl 02 var öppen 6 cm och hon var ute 90 minuter senare ! Mycket tack vare att jag bara hade lustgas och andades igenom värkarna! Denna gången är jag inte alls nervös
Å Mitt illamående gör mig KNÄPP! Jag mår illa hela tiden..redan gått upp 5 kg för jag måste ju tugga jämt! HATAR DETTA! Är ett monster hemma . Ja jag jobbar ju på dagis så ni kan ju tänka er hur kul jag har det där! Ringde bm idag och tydligen får bara läkare skriva ut Lerigan( stavning?) så det är kört...hon sa jag kunde köpa prostofen ( stvavning?) receptfritt! Jag mår illa på natten om jag rör mig för mycket...sex är det sista jag tänker på
Ursäkta allt klagande..200 dagar kvar och snart v 13
Vi ska flytta till HUS! YES! Slt med trångbodd lägenhet...bara nån minut till stranden och eldstad i sovrummet..har lagt bilder i min blogg! ÄLSKAR huset!!