Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Lemis skrev 2012-01-20 10:55:08 följande:
    Har idag sett vår lilla böna med ett tickande hjärta. Jag är så lycklig.! Går in i vecka 7 idag.
    Grattis!! Fick du bild?
  • LillyRose

Å thohej!! Jag har fått JOBB!!!!! bara 23 h och ledig måndagar men ett jobb!! Och min sgi är såklart skyddad så min fp sänks inte! Ska jobba som förskollärare fram till sommaren om jag har tur!! Är så lycklig!

• LillyRose
    beccagranen skrev 2012-01-20 20:31:27 följande:
    Beklagar alla som fått de tråkiga beskedet med missfall! :(

Är själv så nervös över att det inte ska gå som vi önskar. Idag fick jag ännu en gång bruna flytningar (gammalt blod), och nu under kvällen har jag drabbats av en släng magsjuka. Så tråkigt när man får känslan av att det kanske går bra och nya förväntningar och glädje kommer, och plötsligt blir man påmind om hur bräckligt det kan vara :(
    Tröttsamt att inte veta om man ska glädjas eller bara gå och oroas, det gör det inte bättre att vår 4åring vet om att jag är gravid och pratar hela tiden om att han ska bli storebror och vill att bebisen ska komma nu, och allt han ska lära den, leka med osv. Nedrans ovisshet!
    Just det där med och berätta väntar vi med..våra två stora tjejer tjatar om att vi ska skaffa barn helta tiden....5 veckor till sen släpper vi det
  • LillyRose
    Nelliepop skrev 2012-01-22 10:37:25 följande:
    Vi har oxå pratat namn... Mina tjejer heter Emelie Nathalie Nellie... Får vi en tjej till vill jag ha samma slut stavning ie..

Någon som kommer på namn med den slutstavningen..?????  
    Min dotter heter Jackie

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012