Vi som försökt ett tag utan plus
Em me: Så...du är gravid? Stort grattis isåfall Härligt!
Em me: Så...du är gravid? Stort grattis isåfall Härligt!
Maramina: Kram på dig!
Nu är jag farligt nära att ta minsta dos medicin, för jag klarar inte detta. På den dosen var jag inte avtrubbad iallafall. Kanske var för positivt tänkt att tro jag skulle fixa det här.För jag fixar knappt skolan känner jag eller nått. Bara dumma o ångest hela tiden.Kan ju inte vara sån på onsdag när vi ska till överläkaren och diskutera hur vi ska gå vidare för att få en bebbe.
Känns dock som ett misslyckade att börja igen, men 5 mg är ju ingenting egentligen. Högsta dos är 20 mg.
miap01: välkommen hit! Beklagar ditt mfa
och där tog jag min tablett! Jag fixar inte utredning,skolan och annat annars. Ska bli såå skönt att slippa det här obehaget! Kändes som ett misslyckande när jag sa till min man att jag tagit igen, men han stöttar ju mig oavsett och kommer med råd.
Nu ska jag inte tjata mer om mina mediciner Flåt.
Maramina: Ja det var kanske kulmen och allt det där men jag fixar det inte. Har massa i skolan och jobbet jag jobbar extra på att jag var tvungen att börja. Ska trappa saktare och med droppar nästa gång. Det får ta tid. Har läst om dom som fått trappa ner under ETT ÅR. Så ja...
Medicinen hjälpte mig massor när jag väl började, utan den hade jag inte klarat jobba då eller knappt gå ut. Så ibland är ju medicin bra. Men det har sina baksidor
miap01: ja precis. Får bli så
Ha det kanon tjejer! Nu ska jag iväg till skolan och ha prov.....
Tänker på dig stegen och hoppas det gått bra
Lillnosen: Äl kan ju variera lite så kan ju vara att du redan haft
Em me: vet inte om man kan lägga upp bild via mobilen Sitter själv alltid vid datorn hehe.
JZ79: Tack gulle du. Det känns så bra att tagit medicinen, mina kroppsliga besvär är inte lika jobbiga nu när det gått ett par timmar sen jag tog tabletten. Snacka om abstinens, och så säger dom att man inte får absintens av dessa mediciner. Jo jo Känner mig redan mindre ångestfull, om det beror på placebo eller inte skiter jag i....provet gick bra! Hur går det för dig med allt? Hur mår ni?
Jag skev ju om en i min klass som slängde sina piller för 2 veckor sen drygt, hon skulle testa sig idag sa hon för hon hade börjat må illa och känna sig precis som med sonen. Alltså, kan man bli gravid så jäkla snabbt?