• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Rädsla, det har väll alla mer eller mindre när de gör utredning att nått ska vara fel på en. Men då är det ju bra att få veta det, och det mesta går ju att behandla idag. Både manlig och kvinnlig infertilitet. Hoppas han kommer på andra tankar snart .

Fick till det ikväll trots makens onda knä, får hoppas vi får till det några gånger till innan helgen   Nu har jag iallafall börjat på äl-flytningar så hoppas det blir nån äl denna månaden. Fast har gått upp 2,5 kg. Ställde mig på vågen nyss....slarvat för mkt med maten.

• Pastell
    stegen skrev 2012-11-07 22:15:04 följande:
    Har lite ÄL flytningar men känns tidigt att få det dag 9 brukar ha ÄL 14-16, antar att pergon kan skynda på men inte så mycket hoppas jag!!
    Du kanske får äl tidigare denna månaden? Kanske äggen växt väldigt snabbt hehe...
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-07 23:29:19 följande:
    Oj oj jag ska!
  • Pastell

72dagar: Stor kram till dig! Förstår du känner det jobbigt och det var ju väldigt klumpigt gjort av din sambo att skicka det i ett sms mitt i ett möte. Han tänkte väll sig inte för. Men 3 är bättre än inget, om man nu får se det så. Tror och hoppas det blir din tur nu! {#emotions_dlg.flower}

Själv är det svajjigt, hela jag är svajjig och känner mig konstig. Har avslutat mina antidepressiva helt nu och har inte tagit nån medicin på 3,5 dag och idag börjar det kännas kroppsligt. Världen är lite snurrig och jag får lite stötar i skallen + att jag känner mig lite domnad och är kass i magen. MEN, jag ska stå ut. Jag vet ju varför och det är supervanligt och inget farligt. Det roliga i det hela är dock att jag varit på skitbra humör i flera dagar Så det är ju väldans positivt Cool

• Pastell
    Försöker skrev 2012-11-08 18:11:42 följande:
    Upptäckte just ljusrosa på pappret efter toabesök. Yey. Not. Rynkar på näsan
    Nä usch Kram!
  • Pastell
    Försöker skrev 2012-11-08 19:47:30 följande:
    Men då får jag förhoppningsvis komma på mån och ta blodproven på mån. Inget ont som inte har nåt gott med sig. Då får jag väll veta om jag verkligen har äl eller inte.
    Ja det är ju alltid nått. Men de proverna du tar i början av cykeln är ju dock inte för att se om du haft äl, de tar man ju senare
    Om det inte är nått annat prov du ska ta som jag inte hört talas om
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-08 21:05:13 följande:
    Idag har värmevallningarna kommit och gått hela dagen, 3 timmar fick jag sova inatt och en timme på eftermiddagen.

Imorgon är det då dags att se vad pergon lyckats med!
    Lycka till imorgon! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-08 21:12:26 följande:

Tusen tack!!! Liiiite nervöst faktiskt, dumt det är helg, tänk om mer än ett ägg? Nä får tänka positivt!
    Om det är två ägg, får ni köra på då?
  • Pastell

Nu vet du nog Stegen...spännande ! {#emotions_dlg.flower}

Idag mår jag bättre kroppsligt, psykiskt har jag mått super ända sedan jag slutade med min medicin. Det känns så jäkla bra, och denna dagen är riktigt bra känner jag. Vi har haft en diabetessjuksköterska som pratar i vår klass idag i 3 timmar, superintressant och sedan tog vi även blodsocker på varann. Jag hade 4,4 vilket var utmärkt värde sa hon. Är så lättad, diabetes är min största farohåga nästan och eftersom jag KANSKE har pco så löper jag större risk för det. Sköööönt Solig

• Pastell
    kanske 4a skrev 2012-11-09 12:38:41 följande:
    Tack!! Vad skulle jag göra utan er Hjärta

Jag ska försöka rycka upp mig lite, har deppat i två veckor så nu får det väl räcka. Brukar känna mig glad igen på dag 3-4 men inte denna gången. Som Cupcake säger, jag får vara glad att det verkar som jag får äl igen, ny chans iaf. En del av er får ju inte ens äl varje månad.  

Hjärta
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus