-
Men oj...skönt att du är gladare. Kan säga att jag är inte heller på världens bästa humör idag, har känt mig ledsen sen jag gick upp. Men, man får tänka att det blir bättre....det blir liksom inte sämre känns det som.Malin1988 skrev 2012-11-10 12:36:51 följande:Det känns lite bättre nu men jag vaknade på helt fel sida. Jag grät i 3 timmar men nu är jag uppe på benen igen. Håller på fixa ihop smörgåstårta som vi ska äta till middag, Lyxa till det bara sådär :)
-
Ja pergotime är väll det första man provar tror jag, sedan om det inte funkar ex puregonsprutor
-
stegen: Förstår du grubblar mycket på det här. Kan nog vara skönt att inte veta hur allt går till ibland....men det kommer säkert gå jättebra!
-
BaPumba: Då är vi två som hoppas på pergo och dess verkan Jag hoppas innerligt att jag ska få det utskrivet nu på onsdag av läkaren och det inte är nått annat fel. Isåfall skulle jag få börja med det vid nästa mens.
Har släktingar som ätit pergo som blivit gravid på det, som haft pco. Ena gången lyckades det direkt, andra gången tog det några kurer -
Men nu läser jag lite om vad JZ79 skrivit om saliv, förstör det spermierna?
Alltså, ursäkta detaljer nu, men pga att jag ätit antidepressiva i flera år har jag haft lite problem med torra slemhinnor och ibland (rätt ofta) använder vi saliv...ska det vara dåligt? Hade jag ingen aning om! -
BaPumda: precis. Men är lite rädd för biverkningar och överstimuleringar. Men är nog ingen stor risk om man knappt har äl från början
-
Ja, det här måste jag googla omBaPumba skrev 2012-11-10 14:08:54 följande:Pastell: Jag vet inget som saliv och spermier, men jag läste om glidmedel och preeseed efter JZ:s inlägg. Vanliga glidmedel har annat ph och annan saltsammansättning än spermierna och detta är de tydligen väldigt känsliga för. Jag tänker att det kan vara samma med saliv?
-
Vad skönt att du har bra värden Hur gammal/ung är du? Om du vill säga....du kanske har skrivit det tidigare men svårt att hålla reda på alla goa tjejer här inneStora My skrev 2012-11-10 15:02:04 följande:Nu har jag fått reda på mitt TSH värde. Låg på 2.0, bra utifrån fertilitetssynpunkt. Läkaren tror vi har chans att lyckas, att det inte behövs spolning men det som talar emot (varför det tar lång tid) är åldern och övervikt. Kämpar med viktminskning och får ju hoppas det finns kvar ägg. Att cykeln blivit förkortad (nu 27 dagar förr 30) kunde tyda på det, alltså åldern och nedgång med äggen. Kändes bra prata och skönt värdet såg bra ut. Hoppas på det bästa, fortsätter sexa på. Håller tummarna guldägget kommer till veckan.
-
Det låter superbra!stegen skrev 2012-11-10 17:00:37 följande:
Vi kör på "tills motsatsen är bevisad" -
Ingen aning tyvärr. Säkert nån i tråden som vetLillnosen skrev 2012-11-10 18:54:59 följande:Men vad gör kroppen om den uppfattar ägglossningen som en inflammation? Jag kommer sluta äta diklofenak på onsdag och troligen är ÄL på måndag eller tisdag, så ägget hinner ändå inte fästa tills dess.
Usch vilka utsättningssymtom jag har ikväll, är snurrig i huvudet, ont och mår illa samt synstörningar. Jätteirriterande och obehagligt MEN det är bara att stå ut känner jag. Vet att det är övergående och inte farligt, men gud så irriterande.