Vi som försökt ett tag utan plus
Kul att se dig igen Nellin! Välkommen tillbaka! Håller med om att denna tråden är alldeles underbar med alla fina tjejer här inne som stöttar i vårt och torrt
Kul att se dig igen Nellin! Välkommen tillbaka! Håller med om att denna tråden är alldeles underbar med alla fina tjejer här inne som stöttar i vårt och torrt
otålig: Absolut kan du vara gravid utan några direkta symtom Hoppas!
stegen: Skönt att du känner så!
Håller tummarna för er tjejer, att ni är gravida och det inte är något annat
Usch jag vet inte hur jag ska göra. Jag har slutat helt med min antidepressiva medicin sedan i måndags,men sen igår har jag mått skit. Utsättningssymtom så det sjunger om det och idag har jag haft sån ångest. Är det värt det? Kommer det gå om eller är det min ångest som kommit tillbaka? Vill ju leva utan medicin, för jag kände mig så avtrubbad av den, men det här är ju fruktansvärt detta också. Det är sååå lätt att känna att nej, nu går jag och ta ett piller så jag mår bättre och slipper de här biverkningarna. Hade jag vetat att symtomen kommer försvinna skulle jag stå ut, men vet inte om det är utsättningsbesvär eller min ångest?!
Det är alltså ångesten som är jobbig, inte de kroppsliga utsättningssymtomen som jag vet kommer gå om.
Tack för stödet en än gång tjejer! Ni är guld värda
Det känns än så länge rätt bra idag, lite små ångest men det måste jag räkna med och att det kan ta ett par veckor till. Det som är positivt är att världen helt plötsligt känns "öppen" igen efter all avtrubbning. Läst att många känner så när de slutar, då inser jag hur borta jag varit av dom på sätt och vis.
stegen: Lycka till idag och hoppas snart du mår bättre i magen din
På tal om blindtarmen ja, det är inte att leka med om man misstänker det. En av mina vänner blev snabbt väldigt sämre från att ha haft ont först i hela magen,sen mot höger,för att bli så sjuk att tarmen brast. Och då var det ändå läkarna som slöade sig trots att han var jättesjuk.
otålig: Ingen aning faktiskt, men räkna med ett par dagar. Hoppas du är gravid