• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen skrev 2012-11-15 22:27:00 följande:

Ja men visst pastell blir man knäpp? Jag har dagen föremens molvärk, vilket jag absolut inte ska ha....
    Dessa kroppar bara bråkar med oss, fattar inte varför!
    Jag kan nästan garantera att han inte missar ett ägg som inte släppt, jag menar de är ju tydliga! Är ju väldigt stora innan ÄL!
    Men du kanske är gravid, därför du har mensvärk/molvärk   börjar inte livmodern bli större redan när befruktning skett? Jag vet inte...
    Ja precis, så tänker jag med för han såg två andra ägg på 13 mm och 9 mm som givetvis det inte blir något av. Äsch jag vet inte alls vad det är som gör ont, inte nån cysta heller för det skulle han ju sett .
  • Pastell

Hm, ja lite tidigt kanske att känna. Men jag har vissa månader efter äl fått mensvärk nästan direkt efter, nu när jag tänker efter.
    Ingen aning det här med äggen, men han sa att de ägg som finns nu ju inte kommer bli nått med nästa ägglossning för de hinner väll bli förstora antar jag. Kommer väll nya ägg sen som förhoppningsvis växer till sig med pergo

• Pastell

Fast jag är på dag 19 så det känns väll litet för 13 mm?!

• Pastell

Stor Kram Nellin ! Hjärta

Blää för mens otålig Gråter

Gozzan: Förstår ni är tveksamma hur ni ska göra, men tänk på att köerna är rätt långa bland utredningarna, så kan ju tjäna på att ställa sig i kö trots allt. Sedan om ni blir gravida är det ju super innan ni får tid Glad

• Pastell

Läste någonstans att 80% lyckas bli gravida inom 3 pergokurer. Jag hoppas VERKLIGEN jag är en av dessa. Annars ger jag nog upp.

• Pastell

Tack ni, nej såklart kan det vara så att man inte tillhör de procenten heller. Äsch ge upp kommer jag aldrig göra på det viset, kan jag ju inte göra för då kommer det aldrig bli några barn Är väll mest orolig för att hamna i ivf-svängen pga alla hormoner och sånt, jag som redan har hemsk pms förstår inte hur jag skulle klara en sådan tuff behandling.

• Pastell
    72dagar skrev 2012-11-16 19:13:27 följande:
    Det gör man!

Känns inget särskilt efter alla andra behandlingar. Gör bara lite mer ont.

Provera dag 2 idag.
    Spännande {#emotions_dlg.flower}

Ja man tar ju sig igenom det mesta, det är klart Man får ju stå ut & kämpa för en liten en Hjärta
  • Pastell
    JZ79: Gulle du {#emotions_dlg.flower} Ja man vet ju inte hur man drabbas av hormonerna, jag kanske blir ett monster bara av pergon   Men den gången jag var gravid hade jag konstigt nog ingen pms.
    I helgen ska vi mest ta det lugnt, jag måste plugga.

Satt och funderade lite över min bästa vän, hon har inte hört av sig och hört hur det gick för oss i onsdags. Det känns lite trist Det är hon som är gravid. Borde hon inte ringt o frågat hur det gick? Eller har jag konstiga förväntningar?
  • Pastell
    JZ79: Ni är så goa här inne. Jag bryr mig såklart lika mycket om er och vad som händer er {#emotions_dlg.flower}
    Nja, hon vet inte hur det är att längta direkt på det viset, hon blev oplanerat gravid efter att de kört avbrutet nu i två år, för hon inte orkat hämta ut nya piller Obestämd Ja vad säger man..men så är det, dock är barnet mer än välkommet !

stegen: precis, tiden får gärna gå fort
  • Pastell

Det här med manliga läkare/gynekologer, jag har haft massor av olika män som gjort undersökningar på mig Säkert 6 olika under åren eller nått. Det är ingen fara alls! De är oftast bättre som någon ovan skrev, mer försiktiga osv. Senast i onsdags gjorde den där gamla trista gubben en undersökning på mig, samtidigt som min man satte jämte mig haha.

Ingen aning Lillnosen vad du råkade ut för, tänkte också på fontänorgasm men vad vet jag. Har aldrig fått någon fontän Men det verkar ju varit bra sex så....var nöööjd! Hehe

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus