• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen: haha, redigerat har jag inte börjat göra ännu. Inte ens tagit kort på dom däremot ser jag ju spökstreck hela tiden och står och håller mot lampan.

Har världens pms och det känns som mensen skulle kunna komma snart, men jag är ju för sjutton bara på dag 21 och äl hade jag förra helgen tror jag. Den kan ju inte komma redan. Hade 26 dagar mellan senast vilket jag typ aldrig haft,men den kan ju inte komma ännu tidigare. Isåfall är ju nått heltokigt i kroppen.  Enda positiva är väll att jag får börja med pergo tidigare ifall jag nu ändå inte är gravid.

72 dagar: Nej men usch så otrevligt med magsjuka Stackare! Krya på dig vännen!
  • Pastell

Jag har nästan aldrig ont i brösten, varken vid äl eller innan mens. Det har hänt kanske 2 ggr på ett år att jag har det.

Inte nådigt vad man går och tolkar symtom, särskilt när man bara går runt här hemma och inte gör något särskilt. Men mannen är inte hemma & jag har inget bättre för mig än att sitta här och glo. Städat har jag gjort och pluggat till prov redan.

• Pastell
    Jz79: Oj....ja äl blödning kan det ju ha varit men så stor....kan väll varit nån slamsa från förra mensen kanske som inte kommit ut.... Hoppas du inte blöder massa nu då så ni får till det ikväll.

Här sitter jag mest med grym pms....jag är skitsur och det är tur jag är ensam hemma Bara hunden som får ta mitt humör. Är rädd att jag kommer få mensen om typ en eller två dagar redan, för brukar ha denna grymma pms nån/några dagar innan mensen kommer. Men är bara på dag 21 och kommer den snart börjar jag undra vad som är fel på kroppen. Det är isåfall efter spolningen som mensen kommer så tätt.
  • Pastell

Man kan ju alltid hoppas. Bara sitter och inväntar ont i benen som jag alltid får innan mensen kommer

Vad gör ni andra ikväll? Ja vad JZ79 gör kan jag väll tänka mig....men ni andra?
    Själv är jag gräsänka och häckar som vanligt här inne .

• Pastell

Haha jävla skit, jag tog upp mitt graviditetstest nyss för att glo på det, tro på fan att det är ett extra streck nu som syns rätt tydligt.
    Trist att man inte kan lita på det bara Flera timmar efter jag tog det.
    Testjävulen är här igen Demon

• Pastell

Em me: Det ska jag fast jag är ju på bim-6 eller nått då så ingen stor chans det syns nått. Det är ju rätt troligt det bara är spökstreck och sånt där ogiltigt test.

stegen: Man blir mer eller mindre galen av det här, men snart ska jag lägga mig också Så får jag testa om några timmar !!!!

72dagar: Men det är ju inte illa om du är magsjuk, viktigast är ju vätskan+salt+socker

• Pastell

Ni behöver inte vänta på nått, minus såklart. Hade inte förväntat mig nått Är ju nästan en hel vecka kvar till mensen
    Det var ett spökstreck eller ogiltigt och det visste jag ju egentligen från början Dock kan jag inte hålla mig från att testa varje morgon nu ändå.

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-11-18 08:45:27 följande:
    Godmorgon tjejer!
    På G till Ullared :) Hoppas på att få se några fina plus här inne när jag kommer hem!!

Puss å kram på er ;)
    Vad avis jag blir! Vill också till Ullared Ha så roligt !!!
  • Pastell
    Em me: Tack Glad

Malin1988: Vad spännande! Cool

Ba Pumba: Härligt, känner du av några biverkningar? Glad

Sitter och googlar trådar där folk testat + jättetidigt. Alltså, hur kommer det sig att vissa skriver de får starkt utslag redan på äl+7 osv? Jag tycker det låter väldigt märkligt då ägget knappt hunnit fästa?
  • Pastell
    BaPumba skrev 2012-11-18 13:20:17 följande:

Inga biverkningar alls, men jag är ju bara på dag 2 i kuren.
    Jo klart, men skönt det Är själv så nervös för biverkningar inför min egen kur.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus