• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ79: Vanligt att blöda så? Hm..., ja man lär sig nått nytt varje dag. Obestämd

Ha en fin dag du med! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    kanske 4a skrev 2012-11-20 10:34:06 följande:
    jag har just nu test från saveon och sen något annat som jag inte minns var jag köpte, tre stickor i ett paket, de heter clear sign. Men dag är det blankt :(
    Blä, det det kanske dyker upp ett plus för dig snart Här är det rejält kört tror jag, känns som jag kommer börja blöda när som helst idag. Har alla känningar på.
    JZ79 skrev 2012-11-20 11:00:09 följande:
    Jag har nu lyckats få tag i en privat gyn och även där sa de att det var vanligt och inte farligt att blöda såhär Förvånad
    *suck* Jaja..det är väl bara att ladda upp med storpack trosskydd nu då och hoppas att det slutar innan det är dags för mens Obestämd Noterar allt i appen så jag ser hur mycket och länge det håller på. Får väl ringa igen om det är samma skit nästa månad. Vill ju inte att det ska vara nått fel på mig nu också som hindrar våra ivf planer..
    Men suck. Ja då är det väll vanligt men jag har inte hört talas om det, särskilt inte om man inte haft problemet tidigare. Men det är säkert inget, kanske nån mellanblödning som kommer av nån anledning...blir nog bättre nästa månad. Hjärta

Em me: Jag tänker på dig idag! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    stegen skrev 2012-11-20 11:33:35 följande:
    Pastell: känner samma, känns som jag börjar blöda när som helst.....ÄL+7-8 lite tidigt men det har hänt förr..... 
    Känns väldigt tidigt här också, dag 24 bara. Förra månaden var det dag 26. Jag som alltid legat på runt 30-33 dagar tidigare. Mycket konstigt. Det är efter min spolning som det blivit så här.
    Men jag tror på dig fortfarande {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Hur gamla är ni tjejer förresten? Kan ni känna panik över er ålder? Själv är jag 29,fyller 30 i maj och känner tiden går. Vill ju helst ha ett syskon om vi lyckas bli gravida och få ett barn, men då känns det som man måste börja nästa direkt när ungen är ute eftersom det kan ta sån tid. Obestämd

• Pastell

Tack för era svar angående ålder Solig

Solrosen: Det här med pco, jag vet inte riktigt om jag förstår allt rätt men själva typen av äggstock föds man med, den kommer inte försvinna men den kan ligga "dold" ibland och inte synas på vul tex. Det var så jag fick förklarat ungefär Hur det är med pco-s vet jag dock inte, men det hade inte du va?

• Pastell

Sedan får man väll betala själv för IVF om man har ett barn va redan?

• Pastell
    Jenso skrev 2012-11-20 14:36:09 följande:
    Jag ar 32 och jag kanner inte alls nan stress over att jag ar for gammal men det kan nog vara for att jag bor i en storstad dar de flesta far forsta barnet runt 35..
    Det är ju skönt och visst är det så,jag kommer från en lite större stad än i den jag bor i och det är skillnad märker jag när folk skaffar barn. Anledningen att jag säkert känner stress här är väll just för många skaffar barn i yngre ålder här.... egentligen vet jag ju att 29 inte är nån ålder och min mamma var 35 när hon fick mig. Syrran var 34 när hon fick andra barnet osv Solig
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-20 14:45:36 följande:
    En påse översaltade popcorn senare så får det bli en tupplur, så trött jag helt plötsligt blev. Detta vädret hjälper ju inte en att vara pigg!
    Håller med. Har själv sovit en stund haha. Har haft prov som tog på krafterna + allt tänkande på barn. Sov gott
  • Pastell

Em me: Håller alla mina tummar och tår att fröet har växt till sig inför nästa vul, för jag antar du ska dit igen och titta? Kram på dig! {#emotions_dlg.flower}

Lillnosen: Har också alltid känt vi inte vill ha för tätt, men börjar inse att jag kanske inte får välja om vi vill ha två barn.

Angående cellprov har jag inte blivit kallad på länge, så ska nog ringa själv. Frågade läkaren i onsdags om han kunde ta men nej. "du kommer bli kallad" Jaha? Men jag har ju inte blivit det! Äsch....

• Pastell
    otålig skrev 2012-11-20 15:28:11 följande:
    Provsvar bör vi få om ca två veckor... Har knappt ens tänkt på att det faktiskt kan visa nåt, eftersom han va så inställd på att inget är fel på oss osv.. Jag är 25 och dambon 29 och det sa läkaren hela tiden, att det är vår största fördel, att vi är unga. Så man hoppas ju det :)
    Hoppas det blir ett bra resultat Vet hur det känns att vänta, vi fick dock vänta 6 månader på svar Kräks Kunde väll iofs ringt själva kanske men.....de var slöa.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus