Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79: Vanligt att blöda så? Hm..., ja man lär sig nått nytt varje dag.
Ha en fin dag du med!
JZ79: Vanligt att blöda så? Hm..., ja man lär sig nått nytt varje dag.
Ha en fin dag du med!
Hur gamla är ni tjejer förresten? Kan ni känna panik över er ålder? Själv är jag 29,fyller 30 i maj och känner tiden går. Vill ju helst ha ett syskon om vi lyckas bli gravida och få ett barn, men då känns det som man måste börja nästa direkt när ungen är ute eftersom det kan ta sån tid.
Tack för era svar angående ålder
Solrosen: Det här med pco, jag vet inte riktigt om jag förstår allt rätt men själva typen av äggstock föds man med, den kommer inte försvinna men den kan ligga "dold" ibland och inte synas på vul tex. Det var så jag fick förklarat ungefär Hur det är med pco-s vet jag dock inte, men det hade inte du va?
Sedan får man väll betala själv för IVF om man har ett barn va redan?
Em me: Håller alla mina tummar och tår att fröet har växt till sig inför nästa vul, för jag antar du ska dit igen och titta? Kram på dig!
Lillnosen: Har också alltid känt vi inte vill ha för tätt, men börjar inse att jag kanske inte får välja om vi vill ha två barn.
Angående cellprov har jag inte blivit kallad på länge, så ska nog ringa själv. Frågade läkaren i onsdags om han kunde ta men nej. "du kommer bli kallad" Jaha? Men jag har ju inte blivit det! Äsch....