• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen skrev 2012-11-20 15:33:19 följande:
    Pastell: tror ferten måste ha koll på när du tagit det sist, för mig var det så att det var ett krav att jag hade gjort det och de såg i mina journaler att jag inte hade det, sen nästa gång vi var där sa de själva, vi ser nu att du gjort cellprov.
    Fast jag går i en annan stad på utredning, så är inte säker de ser det för de har nog inte mina journaler från min stad Ska ringa och kolla nån dag framöver.
  • Pastell

Ja v 5 låter väll mest troligt?

Hur många ivf-försök får ni i erat län förresten? Mina tankar åker dit, om nu inte pergon fungerar menar jag. Här verkar det vara 2 försök, Jönköpingslän.
    Men jag funderade, om vi säger man gör ett ivf-försök, och får ut några embryon till frysen så att säga, kan man använda de embryon senare om man vill ha syskon? Är det det som kallas FET? Det kostar väll inte lika mycket som ett helt ivf-försök väll?

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-11-20 20:57:05 följande:
    Om du läser vad tråden heter så kanske du förstår att tjejerna här inne försökt längre än 3-4 månader Obestämd

Det är "mamma 02" som är och härjar igen, ignorera henne Hon skrev exakt samma under andra nicket också och skriver samma sak i massa trådar....

stegen: Hoppas det inte är mensvärk utan växtvärk Jag tror också mensen kommer när som ....
  • Pastell
    Nellin skrev 2012-11-20 21:19:44 följande:
    Hej flickor. Hjärta Tänker på er!
    Hjärta
  • Pastell

Hejja hejja stegen Solig

Kul att se dig här Nellin och hoppas ändå det kanske är något i din mage! Förstår dina tankar dock. Kram {#emotions_dlg.flower}

Dag 25 här och mensen lär väll komma när som helst, har ju känts så nu ett tag. Är dock glad att den inte kom ännu tidigare för då hade jag nog undrat vad kroppen håller på med . Ha en fin dag alla fina tjejer {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Jag hoppas min mens behagar dyka upp snart så jag får börja med pergotime. - idag igen på stickan och nu borde de ha visat nått om jag skulle vara gravid, sen har jag sån mensvärk+ pms symtom så.....

stegen: Hur går det för dig? Cool

• Pastell
    Maramina skrev 2012-11-21 12:30:06 följande:
    Har någon mer än jag lagt märke till att "insekter" som vaknade till liv försvann rätt snabbt igen? Skönt! Jag har lite svårt för störande ohyra Oskyldig
  • Pastell

stegen: skönt det känns ok, men än finns det ju hopp såklart Iallafall för din del.

• Pastell
    Em me skrev 2012-11-21 15:12:32 följande:

Jag försöker, men efter två missfsll är de svårt..:/ nä tyvärr finns det ingen annan mottagning:/ bor i en liten by.. Jag leta massa efter att de va så otrevliga vid mitt senaste mf.. Jag antar att tiden får säga sitt..
    Jag tror det kommer gå bra den här gången {#emotions_dlg.flower}

Funderade på det här glidmedlet som kan vara bra när man försöker bli gravid, att prova det denna månaden, men vågar man lita på att det verkligen inte dödar spermierna eller gör det svårare för dom? Vill ju liksom inte missa en månad med pergo och förstöra med glidmedel Obestämd
  • Pastell
    Malin1988 skrev 2012-11-21 16:48:40 följande:
    VET NI VAD TJEJER! Jag tror att jag har plussat. Är på äl + 9 eller 10. Imorse fick jag svaaaagt rosa streck, var tvungen att ta ett till och ett svagt plus där också! Tog ett till nu på eftermiddagen och där också ett svagt plus. Man kan väl inte få 3 spökstreck? Jag längtar efter att kolla imorgonbitti om det har blivit starkare. Tänk om det är vår tur nu?! På försök 14! Helt otroligt om det är så, med tanke på att jag borde ha opererat bort polypen för att kunna bli gravid. OM jag verkligen är gravid tror jag att det är tack vare spolningen. ÅÅÅÅHHHH vad lycklig jag blir om det är sant. Vågar dock inte tro på det innan testet blir starkare!
    Försök 14 it is!!! Stor grattis Malin {#emotions_dlg.flower}Solig
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus