• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Ser tyvärr inget heller gozzan

• Pastell

Nån som hört något från Ciccie? Jag skrev i hennes gästbok för några dagar sedan, och igår var hon inloggad men hon har inte svarat.
    Blir lite orolig. Obestämd

• Pastell
    Lillnosen skrev 2012-11-24 10:03:10 följande:
    Gick på toa nyss och nu verkar mensen komma igång. Kom rätt mycke rödbruna flytningar när jag torkade mig. Har inte kommit nått under natten. Men då mensen kommer idag måste det ju vara så att jag inte fick ägglossning denna cykel. Jag testade ju dagen innan jag brukar få ÄL och fick ingen glad gubbe. Jävla diklofenak!
    Blä...men ja, det kan ju bero på medicinen eller så hade du ingen äl ändå, man har ju inte det varje månad. Trist hur som helst... Kram {#emotions_dlg.flower}

Själv får jag nog gå ända till nått på 30 dagar känns det som, för mensen verkar aldrig vilja komma här trots värk sen i tisdags
  • Pastell
    JZ79 skrev 2012-11-24 10:09:50 följande:
    Pastell; jag har oxå skickat meddelande, men inte hört nått från henne. Oxå orolig :( Inre hört nått sen före de skulle på gemensamt läkarbesök..
    Usch då Nej det var ju då senast!

Jaja, vi tänker på dig Ciccie! Om du läser här inne! Hjärta
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-24 10:20:40 följande:
    Testade först med testlagret som visade starkare än igår, ingen mens kommit.

Sen tog jag det digitala gravid 1-2

Jag bara darrar, är överlycklig och vågar knappt tro det!!!
    Men vad är det jag läser???? FAAAN vad roligt STEGEN!!!! Stort Grattis!!!!!! Solig{#emotions_dlg.flower}SkålGravid
  • Pastell

Jag börjar nästan lipa här för din skull stegen.....du är SÅÅÅÅ VÄRD detta!!!

• Pastell

stegen: Klart du ska vara kvar här

Fyy för mensen Nellin & Lillnosen Jag gör er sällskap alldeles strax.
    Nej jag är inte gravid för det är minus idag också och den kommer garanterat idag eller imorgon känner jag.

Funderar också på att dricka lite vin ikväll Skål

• Pastell
    stegen skrev 2012-11-24 14:40:52 följande:
    Pastell jag var också övertygad! Jag vägrar sluta tro på dig som du inte slutade tro på mig denna månaden!
    Vi har bevis NÄR/OM mensen kommer!
    Iofs men i stort sätt alla får ju nån form av streck om de är gravida några /någon dag innan och det borde visat nått nu DU hade ju bevis redan igår hihi...
  • Pastell

Oj vad många som ska på fest ikväll, ha så roligt allihopa! SkålGlad

• Pastell

www.niomanader.se/content.asp

bra fakta om hcg och tester Försöker ge mig lite hopp fortfarande, man kan alltså ha så lågt som 19 i hcg i v 5 o testerna mäter väll från 25?
    Så alla som får minus, nu ger vi inte upp!!!!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus