• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Solrosen: Skönt att det gick bra och att du fick recept. Då hoppas vi mensen kommer snart så du kan börja ungefär som jag , så kan vi följas åt Hur många kurer får du köra? Och ska du köra varje månad eller varannan?

Ba Pumba: Ajdå, då blir det ju problem eftersom julafton är ungefär då, om äl sker senare vilket jag läst händer för många. Tänkte inte åka in på julen för att ta blodprov. Då får det vara! Ska höra vad de säger på vulet.
    Hoppas nu att det tagit sig för dig! Spännande det här ! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    Försöker skrev 2012-11-30 15:06:50 följande:
    Lycka till nu ni som ska börja med pergo!! {#emotions_dlg.flower} Kommer bli alldeles tomt i tråden sen när alla blir gravida... Flört
    Tack vännen! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-11-30 17:03:39 följande:
    Pastell: Fick en kur nu till en börja med så skulle vi se om dosen var lagom sen efter VUL så skulle jag få mer utskrivet sen till nästa cykel om det behövdes. Hon pratade ingenting om hur många gånger vi skulle försöka med pergon innan vi gick vidare till något. Känns ganska skönt att fokusera på det här nu helt och inte tänka ett steg vidare just nu. Ivf känns på något sätt så skrämmande och jobbigt då jag är så stick rädd. Så hoppas verkligen det ska hjälpa med pergon nu.
    Ok, ja vi håller tummarna för oss båda nu då så vi slipper ivf Klart bra att det finns men jag tycker det verkar väldigt jobbigt att gå igenom med alla hormoner.
  • Pastell

Ska ju beställa äl-test inför pergokuren, vilket tror ni är bäst, stavar eller stickor? Tänker beställa från billiga tester den här gången och INTE testlagret.

• Pastell

Ja CB är nog det bästa egentligen, kanske beror på vad de säger, om de säger jag kommer ta blodprov och hinner göra det för att se om äl skett kan jag kanske köra med stickor/stavar, kommer ju ändå ha sex runt där varje dag (vilket han sa var helt ok när man kör med pergo) Vill mest veta om äl skett sen.

• Pastell
    Jayt skrev 2012-11-30 19:16:17 följande:
    Förlåt för att jag inte svarar på någons inlägg utan bara kommer och tar en massa plats.
    Idag är jag så jävla trött på denna väntan!! Jag vill bara få bli gravid, varför går det inte?? Samtidigt som jag undrar varför anklagar jag mig själv. Har gått upp en del i vikt och sitter då och anklagar mig själv att det är därför det inte går. Jag har alltid tränar och haft en sund vikt (aldrig smak men inte överviktig) men nu har jag tappat allt! Känner mig värdelös! Det har blivit som en ond cirkel. Jag vill ta tag i vikten men sen kommer dippar som idag och känner bara att jag skiter i allt, det blir ändå inget!
    Skitdag och skitbarnlöshet och skitvikt!!!
    Stor kram på dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Nellin: Ha det så trevligt du med Flört

Själv har jag blivit dunderförkyld!! jippie!!! Tur det inte är äl-tider.

• Pastell

Känns som jag spammar tråden nu men, haha, min vän i min klass som också försöker bli gravid fick sin mens idag också exakt. Tänk om vi skulle bli gravida samtidigt med några dagars mellanrum. Det vore hur coolt som helst Följa varann liksom.

• Pastell

Min viktnedgång jag hade i somras är ett minne blott dessvärre Har gått upp en hel del av kilorna igen. Måste ta tag i det.

Fy fan vilken förkylning jag fått eller vad det är, igår kväll låg jag under ett täcke och frös massor. Ont i hela kroppen och halsen och idag är det inte vidare bättre. Tur somsagt det inte är äl-tider. Då¨hade det vart kört.

Kram på er tjejer!

• Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-12-01 09:59:34 följande:
    Börjat få brunfärgade flytningar (ursäkta infon Flört) här på morgonen så förhoppningsvis dra mensen igång här snart. Hoppas den gör det nu under dagen så jag kan få räkna idag som cd 1 men får avvakta och se hur det utvecklar sig under dagen. Borde ju inte dröja mer än till i morgon iaf som det verkar nu. Så fruktansvärt skönt! Tror aldrig mensen varit så efterlängtad som nu. Glad Verkar bli pergostart senare i veckan!
    Låter positivt,då hamnar du kanske bara en eller två dagar efter mig Spännande att följas åt! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus