• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Solrosen: Ok, hoppas den dyker upp imorgon då Och ha det så trevligt ikväll!!! Kram på dig!

• Pastell

Ciccie: Jag får det de flesta månader men ibland kommer mensen pang på istället. Ha så trevligt på glöggminglet!

• Pastell

Nellin: Teststrecket kan vara ganska tydligt efter mens också.

• Pastell

Ja i vissa trådar läser man ju om vissa som typ ätit pergo typ 10 ggr osv. Det tror jag kanske inte är så bra, men ett par gånger är nog ingen större risk för cancer. Jag ska köra varannan månad, varför vet jag inte men tycker det känns bra.

• Pastell

De månader jag testade fick jag aldrig fullt utslag,bara stegring. Därför jag misstänkte jag inte haft äl

Fy helsikke så ont jag har i halsen Skickade iväg mannen att handla massa glass och halstabletter. Vad ynklig man blir när man är sjuk

• Pastell
    Maramina skrev 2012-12-01 22:38:07 följande:

Stackare! Krya på dig!
    Tack! Mannen passar upp på mig som bara den Ibland har man det bra hehe....
  • Pastell

Usch jag pratade med min mamma nyss i telefon och helt plötsligt började vi spekulera om att min syster kanske är gravid. Hon berättade lite saker som fick henne att tro det och jag fick själv den känslan igår när jag pratade med henne.
    Alltså, jag bara känner en stor klump. Så SKA man inte känna men jag gör det. Hennes tredje isåfall blir det och yngsta är inte 2 ens än. Men det är ju inte alls säkert men båda har den känslan....
    Känns som det skulle vara droppen liksom....även om man borde bli skitglad. Fattar inte hur bitter jag blivit. Usch!!!

Jaja....hoppas ni mår bra tjejer! Mår själv lite bättre här nu

• Pastell
    Maramina skrev 2012-12-02 15:42:44 följande:
    Här sitter jag med sanslös mensvärk och vill knappt röra mig öht. Jag kände inget imorse så åkte jag och simmade med en go vän. Men simningen gick ingen bra, kroppen mer eller mindre vägrade vara med på det hela. När jag kom hem hade mensen kommit igång och så nu kom mensvärken. Jag trodde inte att den skulle komma förrän imorgon, men det är ju skönt att den kom redan idag. Som det är nu så kommer ÄL perfekt innan vår läkartid, samtidigt som den kommer efter att mannen varit bortrest en vecka
    Beklagar mensen men tajmingen verkar ju bli bra för nästa äl Då kanske det blir bebis istället {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

JZ79: Låter som du haft det riktigt mysigt Då kanske du blir faster snart då...blir det va? {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

JZ79: Åh, det förstår jag! Jag vill köpa nått litet till min väns bebis, men hon kommer ju bara vara i v 14-16 nått då så det kanske är för tidigt att ge nått innan RUL osv. Men visst blir man sugen!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus