• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramina skrev 2012-12-05 19:18:10 följande:
    Vad mycket det händer här i tråden för så många! Vad roligt!

Själv så insåg jag idag att om prick två veckor har vi vårt första besök på kliniken!

Och sen måste jag be om ursäkt för att jag tjatar så om mitt jobbsökande men det händer så mycket! Idag blev jag kallad till ytterligare en intervju (tror att jag skrev det tidigare idag, eller? Jag är lite förvirrad) och så nu på kvällen så ringde de från det företag som jag var på intervju hos först, och de ville träffa mig igen! Det var där vd:n kändes som en trotsig tonåring...
    Jaaaa! Men vad roligt för dig Maramina! Låter ju jättepositivt med en andra intervju SkålSolig
  • Pastell
    stegen skrev 2012-12-05 23:33:04 följande:
    Ska skriva matteprov imorgon, ska samla mina sista tankar till det sen är det helg för mig och då kan jag gräva ner mig ett tag!
    Lycka till idag!! Har också ett stort sista prov idag, usch. Kram på dig!! Solig
  • Pastell
    Försöker skrev 2012-12-06 07:35:35 följande:
    Och lycka till Stegen och Pastell! Hade min sista tenta i företagsekonomi i förrgår, så skönt när det är över. Idag är min sista terminsdag, tjoho! Men inbjuden gästföreläsare hela dagen, så det blir nog rätt soft. Flört

Ha en bra dag alla! {#emotions_dlg.flower} 
    Vad skönt, både med avklarad tenta och föreläsning idag Tack ska du ha. I stort sätt den sista lektionen vi har denna terminen också, känns gött Solig
  • Pastell
    stegen skrev 2012-12-06 08:18:18 följande:
    Tack pastell! Lycka till idag, skönt också med sista lektionen!

Var tvungen att använda mitt sista test idag och det gick några sekunder så var testatrecket starkare än kontrollstrecket, även om det inte säger så mycket lugnar det mig.

Ha en bra dag alla!
    Kram
    Du ser, du ÄR ju gravid tjejen! Det är ingen fara!! Hjärta
  • Pastell
    stegen skrev 2012-12-06 08:21:53 följande:

Tack pastell, är bara så rädd!
    Jo jag vet, och det är nog helt normalt, men du ska se det går vägen och ut kommer det en liten bebbe till sommaren {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Alltså jag känner ingenting av pergotimen, menas det med att den är helt verkningslös?

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-06 08:29:28 följande:

Nä, det är så olika! Du får nog istället mer symptom vid ÄL! Skönt du inte känner!!
    Andra kuren brukar man tydligen inte känna av alls typ, inte för att du behöver en andra men ändå
    Hehe man vet aldrig. Kanske inte funkar alls på mig *jättenegativ*   Men ja, det är skönt att sluppit vallningar och allt man läst om....nu ska jag bege mig ut i snön !

ha det fin fint alla!
  • Pastell
    Jayt skrev 2012-12-06 11:00:56 följande:
    Själv har jag brutit ihop totalt. Igår låg jag och grät, skrek och sparkade i sängen. Jag har svårt att acceptera det här. Allt känns så orättvist. Jag har ringt och sjukskrivit mig, jobbar som personlig assistent och jag känner att jag inte kan ta hand om en anan människa när jag själv är i trasor. Har berättat allt för min chef nu också, hon var jätteförstående så det känns skönt.
    Usch vad jobbigt du har det just nu,men det är ju helt förståeligt! Kram på dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-12-06 09:02:41 följande:

Vad skönt att du inte märkt av några biverkningar. Är ju ett tag till du bör få äl så det är säkert ingen fara att du inte känner av något än. Är väl mer om man påverkas väldigt starkt av hormonet och får biverkningar som man känner av något direkt skulle jag tro.

Längtar till ikväll då jag äntligen får ta min första tablett. 
    Skönt att komma igång kan jag förstå
  • Pastell
    stegen skrev 2012-12-06 12:07:45 följande:
    Tack tjejer!
    Nu dags för prov, håll gärna några tummar, det kan behövas!
    Håller tummarna Jag har haft mitt, men ska tillbaka till skolan snart igen för att gå igenom praktikplatser inför nästa termin
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus