• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Lillnosen skrev 2012-12-02 22:47:09 följande:
    Äntligen har mina spottings slutat! Så skönt! :) Ska som sagt köra på ny taktik denna gång, mer sex helt enkelt har känts rätt ok att vi nu passerat 1 års gränsen och jag har mer och mer börjat förlika mig med att det är så här. Men så fick jag lite panik idag. Insåg att svägerskan och hennes man började försöka i sommar. De kommer nog lyckas när som helst nu. Blev direkt stressad! :/ Kommer så klart vara såååå glad för deras skull men det kommer samtidigt göra så ont :( Men jag måste sluta tänka så. Jag kan ju inte gå runt och oroa mig för hur jag kommer känna då. Mår ju bara dåligt av det... Måste leva i nuet mer :)
    Skönt att du har förlikat dig med tanken, det är just det som är mitt problem. Nu när vi gått över ett-årsgränsen börjar jag känna panik och jag blir stressad över allting. Men du har verkligen rätt egentligen
    Skönt att spottingsen slutat
  • Pastell

Försöker: Men vad dåligt att proverna dröjer. Dessvärre vet jag hur det är att behöva vänta Men tycker också det är konstigt att det inte är klart då det ju är ett "färskprov". Kram på dig!

Jz79: Men åh vad spännande! Nu händer det ju verkligen grejer här inne

Solrosen: Gött att få börja med pergo snart då

Ringde kvinnokliniken för att boka tid inför vul, de ska ringa upp mig kvart över ett. När jag sitter på lektion! Jippie! Men men....får springa ut
    Imorgon börjar jag med pergon Solig

• Pastell

Solrosen: Vilken Lucia du får då Ja jag går ju bara i skolan o jobbar extra så jag kan ta ledig rätt bra,tack o lov. Har ju blivit endel undersökningar och tider man måste passa nu när man gjort utredningen

• Pastell

Jayt: Endel får pergo även om man inte hittar något fel dvs oförklarlig barnlöshet. Glad

Ciccie: Mysigt att få vara så delaktig.  Önskar jag bodde närmre min bästa vän så jag kunde vara med mer i allt som händer {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

stegen: Tack going! {#emotions_dlg.flower} Hoppas du mår bra! Krma

Försöker: Förstår det {#emotions_dlg.flower}

otålig: Ingen aning, men vissa verkar inte fått göra den här inne.

De ringde från kvinnokliniken i skolan, men det har ingen tid Obestämd Så de skulle prata med läkarna eller nått hur de ska göra, får väll klämma in mig nånstans för de måste ju göra vul på mig. Detta är ju inget jag kan styra över när mensen kom liksom....

• Pastell

Solrosen: Ja de måste hitta en tid att klämma in mig på, jag sa jag kan när som helst,även helgen om det är så. Men de skulle ringa mig somsagt, än har de inte ringt.

Vi hade betygssamtal i skolan idag och den läraren jag berättat för tidigare som glömt bort en månad senare att jag berättat om utredningen. Idag kom vi in på det igen när jag sa jag behöver vara borta nästa vecka och varför, då lät hon förvånad och sedan berättade hon om sin dotter som gått igenom samma behandling. Se där ja. Heh

• Pastell

stegen: Det kommer gå bra allting

Nellin : När jag körde med äl-test gick det upp och ner i styrka, ibland rätt starka men inte positivt, sedan svagare, sedan starkare. Jag tror det kan gå upp och ner så länge du inte har positivt (lika starka).

• Pastell

Maramina: Härligt för din vän {#emotions_dlg.flower}

JZ79: Ja exakt, de får fasen ringa imorgon o ge mig en tid. Annars kommer jag gå runt och bli nervös för att jag inte får komma in och kolla upp hur många ägg det blir.

• Pastell
    72dagar skrev 2012-12-03 20:14:46 följande:
    Pratade med min bästa vän om att jag verkligen hoppas på ägginsättning före jul. Hon fattade inte alls utan tyckte att "vore det inte bättre att vänta 4 mån så kroppen får vila". Ääääh neeej. Ingen förståelse. Tyckte bara att jag var konstig som hade så bråttom. Matt man blir av sånt. Fatta att vi försökt i 2 år å INTE vill vänta mer!
    Nej det är klart, vi förstår ju här inne, men tror inte det är lika lätt för andra som inte varit i situationen att förstå. Att behöva vänta varje månad extra känns som ett år....typ .{#emotions_dlg.flower}
  • Pastell
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-12-03 20:19:49 följande:
    Usch jobbig kväll Rynkar på näsan Har precis fått veta att min fina älskade jycke hemma hos mamma & pappa är rejält dålig och eventuellt måste avlivas. Gråtit och snyftat, orkar inte riktigt med detta just nu{#emotions_dlg.flower} Mamma ska ringa till veterinären imorgon och sen så har hon lovat att om inget akut inträffar så ska jag få komma upp och ta farväl av honom om avlivning är utgången. Fasen vad sånt här är jobbigt!

Jag själv mår illa också mest eftermiddag/kväll och jag vill bara få svar om jag är gravid eller mensen är i antågande. Försökte mig på att kissa på en sticka innan idag men det kom för mycket urin och den fungerade inte alls. kunde verkligen behövt ett positivt besked just nuHjärta

Men usch, vännen! Stackare......jag kan bara tänka mig in i situationen, fy sjutton! Har ju själv hund som snart är 11 år....klart man tänkt i banorna.
    Jag hoppas så att vovven blir bättre eller det finns något att göra för honom. Hjärta{#emotions_dlg.flower} KRAM!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus