• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Fint skrivet Nellin. {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

JZ79: Det är nog bara en gravid kvar som ska göra praktik av de 5. De andra ska ha väldigt nära eller nu i december så de lär inte kunna vara med Bryr mig inte vem som hamnar där, men känns lite lagom skoj eftersom jag "hänger" där endel. Men förhoppningsvis slipper jag dit i januari Flört

• Pastell
    Em me skrev 2012-11-27 22:47:53 följande:
    Ni är så fina och stöttande tjejer!! Jag blöder än men åker hem utan koll eftersom kön till gyn va så lång. Jag ska ringa i morgonbitti för koll men känner igen symptonen och har inget hopp...
    Stor KRAM ! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Ikväll känner jag mig äckligt bitter på alla gravida. Känns som förbjudna känslor. Man ska inte vara bitter, men det är jag fan! Idag.

Imorgon kanske det är bättre Flört God natt alla goa sötnosar i tråden! Spöke

• Pastell

Em me: Håller ändå alla mina tummar att allt ska gå bra för dig! {#emotions_dlg.flower}

stegen: Skönt du inte hade nån UVI Hoppas du mår bra gumman {#emotions_dlg.flower}

Själv blir jag halvt galen här, igår efter vi haft sex jag och mannen, så kom det äntligen lite bruna flytningar och jag tänkte "ÄNTLIGEN". Men nej, det var det. Mensen håller sig lååååångt borta. Vad fan...kommer säkert komma upp i 37-38 dagar eller nått.

Jaja, väntar på en leverans just nu, vi har köpt en 3D tv till sovrummet  Alltid nått glädjande!

• Pastell

stegen: Förstår man är nojjig, först oroar man sig över att bli gravid, men sen när man väl är  gravid har man annat att oroa sig för. Tror aldrig man kommer kunna slappna av riktigt förrän ungen är ute, och då är det annat och oroa sig för då Är nog så hela livet hehe Men det kommer gå jättebra för dig!

Ja vi får la se, är mest orolig de kommer ha julstängt när man vill in och kolla med vul....blodprovet är väll inte det viktigaste om jag inte hinner ta för att kolla om äl skett. Det enda viktiga är ju att jag inte får för många ägg

• Pastell
    72dagar skrev 2012-11-28 15:14:34 följande:
    Pratade med fert idag om att mensen inte kommer. Fick tid imorgon. Ser kört ut att hinna sätta in äggen innan jul.
    Å dr undrade varför jag bröt ihop när vi var tvungna att skjuta på det en cykel. Kanske för att det ALLTID blir såhär. Nu blir det ju framskjutet typ 4 månader istället. Vill mest lägga mig ner å gråta. Är på jobbet så lite opraktiskt. Fan ta denna jävla kroppen, helt värdelös.
    Usch vad trist Kram!!!
  • Pastell
    BaPumba skrev 2012-11-29 07:25:09 följande:
    Jaaa! Äntligen fullt utslag för ÄL! Dag 17, trodde knappt den skulle komma, trots att jag fick veta cd 11 att en äggblåsa var på G. Men nu så :) Och igår kväll fick vi till det riktigt bra så jag hoppas det gjorde susen ;) Men bäst att fylla på idag och imorn med...

Denna cykeln gäller det alltså, nu blir det bebis!
    Lätt att det ska bli Baby!!!

Em me: Tänker på dig Hjärta

Dag 33 här då, ingen mens. Fan vad trött jag är på det här! Går ju runt och har pms som jag alltid har innan mens, skillnaden är att mensen oftast kommer några dagar efter,nu är det en jävla långdragen pms
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-29 08:56:58 följande:
    Den 20 Dec är det dags för VUL. låt oss få världens bästa julklapp!! 
    Sååå nervös! 
    Åh vad spännande!!! SoligBaby
  • Pastell
    Em me skrev 2012-11-29 15:13:45 följande:
    Här sitter man jämte en kollega som ropar och pekar på sin mage då de syns hur de sparkar... Vill man krypa ner i ett hörn och gråta eller..,
    Stor kram till dig! Förstår det är jobbigt Hjärta

Jayt: Testade senast igår negativt. Kul att se dig här igen förresten Glad

Ingen mens och känns inte som den kommer komma heller längre. Vad är det med kroppen? Jag vill ju hinna köra en kur pergotime i december.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus