• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen: Har ni kollat på dina bilder i andra tråden, kan inte påstå det där är spökstreck utan riktiga streck men väldigt svaga. Jag är nästan hundra på att du är gravid gumman {#emotions_dlg.flower}Skål

• Pastell
    stegen skrev 2012-11-23 14:28:59 följande:

Blir nervös!!! Tänk OM!
    Hjärta Det är dags att det är er tur nu!!!
  • Pastell
    stegen skrev 2012-11-23 14:44:59 följande:

Köpte 2-pack digital
    Skulle mensen komma så kan jag ta dem en annan månad:)
    Den kommer inte komma  
  • Pastell

Ja vi förtjänar ju alla +, oavsett hur länge vi försökt. Vi har försökt 13 månader vilket kanske inte är så mycket enligt vissa, ett år är ju normalt. Men ja....det känns långt för en annan också. Men kan ju inte jämföra mig med de som försökt flera år. {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Jag funderade också över det här med insem. innan, men det är väll mest för att få en skjuts för spermierna eller? Min man har ju inte slöa spermier eller nått så vet inte om det känns lönt.....om man nu får det som förslag.

• Pastell
    Lillnosen skrev 2012-11-23 17:29:22 följande:
    Va fan, mensen har inte kommit igång ännu. Inget mer än den lilla rosa/röda flytningen imorse. Kan den inte bara sätta igång? Hoppet väcks ju liiiite när det blir så här :/ Suck! Känner verkligen att jag inte orkar med det här nu. Haft en hemskt tuff jobbvecka som nu avslutas med att det finns en hotbild mot mig :/ Jippie liksom...
    Kan ju hoppas det är en nidis? När har du bim?
  • Pastell
    Försöker skrev 2012-11-23 17:49:00 följande:
    Tillbaka, färdigfrissad och lite mör efter en bilkrock på väg tillbaka. Blev påkörd, rätt läskigt men blev störst skador på den andra bilen.. Obestämd

Hoppas du får plus nu stegen!!! (och alla andra förstås) {#emotions_dlg.flower}

Har också undrat över det där med insemination.. Vad är skillnaden mellan det och ivf egentligen? Sker införandet av spermier på kliniken alltså?
    Men usch! Vad otäckt Hur mår du? Stor kram!!! Hjärta
  • Pastell

Lillnosen: Ok Borde också ha bim imorgon eller liknande....om jag ska räkna 28 dagar är det imorgon men har ju så oregelbundet så man vet aldrig.

Tycker min tapp känns väldigt lustig, mycket "blötare" och fortfarande stängd, så jag har inte gett upp än trots minus igår. Idag orkar jag inte testa. Vem orkar bli besviken?

• Pastell

stegen, tycker också du ska testa För det syntes ju ändå och andra har fått gravid när de haft svagt....men såklart gör du som du vill hehe .

• Pastell
    stegen skrev 2012-11-23 18:21:21 följande:

Det känns på något sätt definitivt om det står ej gravid.
    Men jag testar nog och är det negativt kan hon få betala haha :) i vilket fall blir det nytt från testlagret imorgon.

Håller tummarna pastell, bra att den är stängd!!
    eller står det GRAVID!!!!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus