Vi som försökt ett tag utan plus
stegen: Har ni kollat på dina bilder i andra tråden, kan inte påstå det där är spökstreck utan riktiga streck men väldigt svaga. Jag är nästan hundra på att du är gravid gumman
stegen: Har ni kollat på dina bilder i andra tråden, kan inte påstå det där är spökstreck utan riktiga streck men väldigt svaga. Jag är nästan hundra på att du är gravid gumman
Ja vi förtjänar ju alla +, oavsett hur länge vi försökt. Vi har försökt 13 månader vilket kanske inte är så mycket enligt vissa, ett år är ju normalt. Men ja....det känns långt för en annan också. Men kan ju inte jämföra mig med de som försökt flera år.
Jag funderade också över det här med insem. innan, men det är väll mest för att få en skjuts för spermierna eller? Min man har ju inte slöa spermier eller nått så vet inte om det känns lönt.....om man nu får det som förslag.
Lillnosen: Ok Borde också ha bim imorgon eller liknande....om jag ska räkna 28 dagar är det imorgon men har ju så oregelbundet så man vet aldrig.
Tycker min tapp känns väldigt lustig, mycket "blötare" och fortfarande stängd, så jag har inte gett upp än trots minus igår. Idag orkar jag inte testa. Vem orkar bli besviken?
stegen, tycker också du ska testa För det syntes ju ändå och andra har fått gravid när de haft svagt....men såklart gör du som du vill hehe .