• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Försöker: Gud vad roligt! Håller alla mina tummar för att den ska bli er

stegen: Härligt att strecket stiger, dock inte illamåendet. Men det får man ta när man vet vad som kommer Nalle
    Nej ingen mens men jag tror den kommer snart,kanske hade nån brun flytning på morgonen, vet inte. Gravid är jag inte...däremot tror jag att jag inte hade äl eftersom dagarna börjar stiga mot 30-35 nu.

• Pastell

Usch nu blev jag lite orolig över julstängt jag med, måste in och kolla hur de har öppet i december. Jag ska ju också börja med pergo när mensen kommer Obestämd

• Pastell

Maramina: Jag hoppas såklart du är gravid Solig

• Pastell

JZ79: Hoppas ni snart får komma dit

Ja det är gulligt av er som erbjuder krämer till de som vill prova! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Försöker: Vad trist, hoppas på bättre lycka nästa gång {#emotions_dlg.flower}

JZ79: Förstår det känns långt, hoppas ändå ni får komma in relativt snart Solig

72dagar: Då är vi två som väntar på mens! Är så trött på skiten nu, jag testar minus och är alltså inte gravid, men mensen vill inte komma. Är på dag 31 idag.....vill börja med min pergo!

• Pastell

Usch vad jobbigt du har det Em me Hoppas allt är  bra och du får komma in på en koll imorgon eller så!

• Pastell
    Försöker skrev 2012-11-27 16:42:09 följande:

Nån som läst eller vet om upprepade och svåra uvi kan påverka fertiliteten? Tänkte på det här stegen skrev om att det kan bidra till missfall... 

Pastell, hur lång beräknar du cykeln att va då? Tog du äl-test så du vet säkert när den ska komma? 

Inte hört talas om att det ska påverka.

Jag har inte haft cyklar på över 30dagar på flera månader, men nu verkar jag komma upp i det igen. Va ofta uppe på 30 dagar tidigare. Jag tror inte jag haft äl. Var på besök hos läkaren den 14:e,frågade om han kunde se om äl skett och han var osäker,men såg ju inget ägg på g. Kan ju inte ha hur lång lutealfas som helst heller
  • Pastell

Em me: Usch gumman Jag hoppas de tar dig på allvar nu! STOR KRAM! {#emotions_dlg.flower}

Välkommen tillbaka Ciccie! Vi har saknat dig!

• Pastell

JZ79: Krönikan var bra. Hon har rätt i mycket Själv är jag så less på allt barnsnack i klassen och även lärarna babblar graviditet och barn för det är så många gravida. Folk sitter och smeker sina magar, sitter och gnäller hur oooont de har idag, berättar att idag ska jag till barnmorskan igen, bla bla bla......och vi har fått reda på praktikplatserna inför januari, bland annat på gyn där jag går. Härligt då! Möta en klasskamrat när man kommer på besök med mannen kanske. Klart de funderar då.

• Pastell
    jennii89 skrev 2012-11-27 21:46:55 följande:
    behöver skriva av mig... har en otroligt jobbig dag.. trött och känns hopplöst att få plus helt plötsligt... e trött på väntan.... ska det verkligen ta sås lång tid för ett ungt par?... jag har haft tålamod och hopp innan men idag käns det extra tungt av ngn anledning, mensen är precis slut... men mår illa, e hungrig o trött :( känns som ja har pms NU.....en liten uppdatering av dagens känsla bara...
    Men det är ju normalt upp till ett år, för "friska fertila par". Att du är ung säger inte så mycket egentligen, visst har många generellt en högre chans då men det behöver inte vara så alls.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus