-
Tycker det gick rätt hyffsat, men vad vet jagJayt skrev 2012-12-06 12:11:31 följande:Hur gick ditt prov då Pastell?
-
Usch nu mår jag lite illa och det drar endel i magen där nere känner jag. Ska det behöva bli biverkningar nu? När jag bara har 2 tabletter kvar...blä.
Kan dock bero på att jag sovit jättedåligt i natt och varit vaken länge+förkylning. Så ska gå o sova nån halvtimme o se om det är lika illa sen -
Ciccie: Det beror på var du bor hur många gratis försök du får av landstinget, vet inte hur det ser ut just i sthlm
På din andra fråga vet jag inte,jag brukar ju känna på min tapp rätt mycket och den ändrar ju sig då och då från hård-mjuk osv....det är väldigt olika hur den känns. -
Någon som har något husmorstips mot rethosta? Jag håller på att bli galen på hostan, vill inte ta noskapin eller vad det heter. Känns som jag vräker i mig massa piller redan och har för mig den inte brukar hjälpa så mycket ändå.....nån som har tips? Mår liksom illa och har ont pga att jag hostar som fn.
-
Tack! Ska prova Har strepsil halstabletter hemma som jag kan köra med hehe...Vårväntanochlängtan skrev 2012-12-06 19:05:38 följande:Suga hårt på en karamell eller likande har jag för mig jag har läst kan hjälpa mot hosta
-
72dagar : Håller mina tummar att det ska gå bra
-
Det håller vi alla tummar för!!! Nu är det din tur!!BaPumba skrev 2012-12-06 21:20:18 följande:Nu är jag på ÄL+8 och en vecka kvar till BIM. Inte en tillstymmelse till spottings som brukar komma en vecka innan mens, så det är positivt! Jag hoppas verkligen att de fortsätter hålla sig borta. :D Tänk om det är dags att plusa denna månad, det skulle verkligen va nice!
-
Man känner ofta in lite för mycket ibland, särskilt innan bim....tillslut får man alla möjliga konstiga kroppsliga symtom.
-
Mår bra förutom min förkylning o hosta som är irriterande. Men av pergon, braa! Hur mår du?stegen skrev 2012-12-06 22:30:20 följande:Pastell hur mår du?
-
Bra att du mår illa haha, tolka mig rätt!stegen skrev 2012-12-06 22:47:47 följande:
Skönt att höra! Förkylningen och hostan är borta lagom till ÄL!
Jag mår illa, så jag mår bra! :)
Vilket datum hade du VUL?
På måndag, får se om det blir nått resultat av knaprandet.