• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Solrosen 83 skrev 2012-12-11 21:13:30 följande:
    Usch mår inget vidare ikväll. Har ett kraftigt tryck över övre delen av magen från revbenen och en dm ner. Gör inte ont men känns som någon tryck ihop magen på mig hela tiden. Dessutom mår jag smått illa, fryser och är svintrött. Vet inte om det kan vara pergon som spökar kanske. Nu har jag lagt mig i sängenmed en vetekudde och hoppas kunna somna snart.
    Usch då, hoppas det är äggblåsorna som jobbar och blir större. Kan ju vara biverkningar av pergon, har läst endel får dom efter de slutat med tabletterna.
  • Pastell

Maramina: Ja det bästa hade kanske varit att  testa 2 ggr om dagen, men det skulle bli minst 500 kr på äl-test och det vill jag bara inte betala.

• Pastell
    Maramina skrev 2012-12-11 21:44:28 följande:

Du kan ju försöka med billiga tester och när de börjar visa något som verkar luta mot lovande så kör du med CB:s. Fast jag ska nog inte säga så mycket med tanke på att jag vägrar ÄL-test över huvudtaget *skrattar åt mig själv*
    Har billiga tester hemma, men jag avskyr dom för jag får rätt starkt hela tiden runt äl men inte full styrka och jag sitter och stirrar mig galen på dom och mår bara dåligt av att gå o tolka, så jag har köpt clearblues, hoppas på att de ska fungera. Sex kommer vi ha varannan dag minst ändå nu framöver
  • Pastell

JZ79: Åh jag är nervös för din skull även om jag vet att besöket bara kommer ge positiva saker Solig Ska tänka på dig imorgon! KRAAAAM

• Pastell

Stegen: Spännande med vul nästa vecka

Fy fan, min man ringde nyss och sa han åkt ner i diket idag på morgonen till jobbet. NU ringer han och säger det. Det var i närheten av hans jobb och berodde dock inte på halkan eller så och han körde bara i 35-40 tack o lov. Men ändå. Det var en mötande bil som inte bländade av ljuset så han såg ju liksom ingenting och kom lite  för nära kanten eller vad han sa och gled neråt diket.....idioter som inte bländar av! Fattar de inte hur farligt det är???? Usch...jag blir nog mer chockad än han, "det är sånt som händer" Jo....men ändå.....

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-12 11:44:28 följande:
    Pastell: Usch, hoppas att det gick bra med honom!
    Det finns idioter till allt, nä det är inte många som förstår hur farligt det är när de inte bländar av! Nu blir man dessutom bländad av snön också!  
    Ja han mår bra och det hände inget med honom eller bilen, men alltså...det var ju mörkt så tidigt på morgonen och så helt plötsligt bli superbländad av ljuset....klart han inte såg nått. Det är just sånt här jag är så rädd för, jag vet att min man kör väldigt försiktigt och bra jämt,aldrig för fort osv men ANDRA gör det inte.
  • Pastell

Den andre föraren stannade inte ens och kollade hur det gick!!!!

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-12 11:48:52 följande:
    IDIOTDemon
    Ja...han visste väll han gjorde fel som inte bländade av...... men alltså, har man nått samvete stannar man väll!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus