• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Lillnosen skrev 2012-12-13 15:41:59 följande:
    Åh va spännande 72 dagar!! :D

Håller tummarna för ett guldägg nu Solrosen :)

Känns som att vi kan ha flera plus på väg i tråden nu :D
    Ja det känner jag också Solig
  • Pastell

Blä, ingen glad gubbe idag heller på testet. Får ju halvt panik att det aldrig kommer komma nån....med min vanliga otur!

• Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-12-13 15:55:30 följande:
    Pastell: Det visste inte jag heller innan. Fick se på skärmen och där kunde man se att den som var 11 mm hade en jämn oval form. Den stora som såg lite konstig ut hade en liten inbuktning på ett ställe.
    Ah, men den på 11 kanske växer till sig och blir en äl
  • Pastell
    Maramina skrev 2012-12-13 17:47:33 följande:
    Nu fortsätter jag att tjata om mitt jobbsökande... Jag var på en intervju idag, men den behöver jag kanske inte fundera så mycket mer på för just nu ser set ut som jag har väldigt goda chanser till två tjänster! Den ena tjänsten är en av två slutkandidater på, nu är det referenserna som det hänger på. Den andra tjänsten är jag högaktuell på, nu gäller det bara att det blir ok även högre upp i organisationen ifrån... Så idag har det var varit en riktigt, riktigt bra dag!
    Vilka härliga nyheter! Håller mina tummar att du ska få någon av tjänsterna Glad
  • Pastell

JZ79: Roligt, och skönt att ni är så positiva!! Vi finns här och stöttar ! Hjärta

• Pastell

Ok, jag har tagit ett vanligt test från billiga tester nu när jag steg upp, tror ni det är på G med äl iallafall?
    Jag vet att bilden är lite suddig, har ingen bra kamera på mobilen Men vad tror ni?
    I verkligheten tycker jag inte riktigt det andra strecket är lika starkt som teststrecket. Hoppas på glad gubbe idag!!!

• Pastell
    Jayt skrev 2012-12-14 07:15:18 följande:
    Pastell, jag tror definitivt att Äl är på g! Spännande :)
    Bra!! Vore ju trevligt om glada gubben kunde visa sig i eftermiddag   Hur är det med dig?
  • Pastell

JZ79: Vi var där igår kväll, får bli ikväll igen när mannen kommer hem Haha inatt drömde jag att jag fick en glad gubbe och jag var sååå lycklig i drömmen över det! Stört.

Jayt: Spännande!! Endel som har ömma bröst innan mensen har ju skrivit att just den månaden det tog sig hade de inget istället. {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Solrosen: Jag vet, det är jobbigt att behöva hålla sig. Jag testade på morgonen idag bara för skojs skull med de billiga, annars kör jag kl fyra varje eftermiddag när jag hållt mig 4 timmar Hoppas snart du får stegring!

Försöker: Nej har inte testat med clearblues samtidigt eftersom jag testat kl fyra varje eftermiddag med deras Så tänkte köra samma, men är skitnervös att gubben inte kommer fram. Däremot har jag läst att billiga testers mäter från 25, clearblues 40. Så kan ju bli imorgon också. Nu ser sträcket lika starkt ut när det torkat,men man ska ju inte avläsa efter 5 min.

JZ79: Måste kännas skönt att ha berättat det och skönt att det inte blir några större problem

stegen: Hoppas på det...ser ut så på billiga testers...men man vet aldrig. Hur mår du?

Lillnosen: Ja nu ser det nära ut,men vad vet jag....tack vännen! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus