Vi som försökt ett tag utan plus
Håller tummarna för ett guldägg nu Solrosen :)
Känns som att vi kan ha flera plus på väg i tråden nu :D
Blä, ingen glad gubbe idag heller på testet. Får ju halvt panik att det aldrig kommer komma nån....med min vanliga otur!
JZ79: Roligt, och skönt att ni är så positiva!! Vi finns här och stöttar !
Jag hoppas på er BaPumba & Ciccie
Ok, jag har tagit ett vanligt test från billiga tester nu när jag steg upp, tror ni det är på G med äl iallafall?
Jag vet att bilden är lite suddig, har ingen bra kamera på mobilen Men vad tror ni?
I verkligheten tycker jag inte riktigt det andra strecket är lika starkt som teststrecket. Hoppas på glad gubbe idag!!!
JZ79: Vi var där igår kväll, får bli ikväll igen när mannen kommer hem Haha inatt drömde jag att jag fick en glad gubbe och jag var sååå lycklig i drömmen över det! Stört.
Jayt: Spännande!! Endel som har ömma bröst innan mensen har ju skrivit att just den månaden det tog sig hade de inget istället.
Solrosen: Jag vet, det är jobbigt att behöva hålla sig. Jag testade på morgonen idag bara för skojs skull med de billiga, annars kör jag kl fyra varje eftermiddag när jag hållt mig 4 timmar Hoppas snart du får stegring!
Försöker: Nej har inte testat med clearblues samtidigt eftersom jag testat kl fyra varje eftermiddag med deras Så tänkte köra samma, men är skitnervös att gubben inte kommer fram. Däremot har jag läst att billiga testers mäter från 25, clearblues 40. Så kan ju bli imorgon också. Nu ser sträcket lika starkt ut när det torkat,men man ska ju inte avläsa efter 5 min.
JZ79: Måste kännas skönt att ha berättat det och skönt att det inte blir några större problem
stegen: Hoppas på det...ser ut så på billiga testers...men man vet aldrig. Hur mår du?
Lillnosen: Ja nu ser det nära ut,men vad vet jag....tack vännen!