• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Hahaha seriöst, min man frågade nyss "Har du testat dig något då" Va svarar jag? Ja, om det tog sig?

Snälla nån...har han ingen koll alls?   "ja men du brukar ju testa dig konstant hela tiden så..."

• Pastell

Maramina: Oh fy vilken otur! Men välkommen hit tillbaka när du orkar igen! Vi finns här och stöttar dig Hjärta Kram!

Försöker: Förstår dina känslor. Men du är absolut inte "mindre kvinna" eller något annat, vissa har bara lite svårare att bli gravida. Men jag tror absolut vi alla kommer bli föräldrar här inne, på ett eller annat vis {#emotions_dlg.flower}

Stegen: Vad roligt att samtalet gick bra. Och jag tycker absolut du ska stanna kvar här inne!! Vi är nyfikna på hur det går för dig ju Hjärta

I walk the line: Välkommen hit! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Beklagar mensen, ni som fått tantskrället {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Ni som tar tempen, vad för termometrar  använder ni?

• Pastell

JZ79: Men usch då. Hoppas inget hänt med fot eller knä! Kram {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Oj vad ni skriver tjejer Är lite lat och orkar inte svara på allt men....välkommen tillbaka Maramina

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-19 18:16:27 följande:
    Nellin: Det låter värt att testa! Tänk om det fungerar så lätt att bli av med det!

Jag är ganska nervös nu faktiskt, men stundtals ganska tom. Jag menar jag kan ju inte styra något! Men bara för att får jag mensvärk, och blir helt nervös. Nu känns det ju som mensvärk när det växer men tankarna skenar iväg snabbt nu kan jag säga.
    Men vilket som så har jag bara senaste haft små korta återfall med extrem oro, har fått acceptera att jag ska njuta och inte kan styra över vad som händer där inne

Självklart uppdaterar jag er när vi är klara, kan räkna med en uppdatering senast 10.30!
    Åh vad spännande! Lycka till, och det kommer gå jättebra!! Hjärta
  • Pastell

Nellin: Känner igen det där med att testa för tidigt, man vet det och ändå blir man supernere

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-19 18:42:11 följande:
    Tack pastell!
    Hur går det för dig? Testdjävulen välkommen denna månad?
    Jag är bara på äl+4 idag så det är ett tag till testdags Alla biverkningar av pergon har kommit nu efter äl, dåligr humör,halvnere och ÖMMA bröst. Fi fan, brukar jag aldrig ha men började i samband med äl. Tydligen vanligt vid pergo Nej, testjävulen är inte välkommen denna månaden, jag ska testa den 29:e eller så.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus