Vi som försökt ett tag utan plus
Hahaha seriöst, min man frågade nyss "Har du testat dig något då" Va svarar jag? Ja, om det tog sig?
Snälla nån...har han ingen koll alls? "ja men du brukar ju testa dig konstant hela tiden så..."
Hahaha seriöst, min man frågade nyss "Har du testat dig något då" Va svarar jag? Ja, om det tog sig?
Snälla nån...har han ingen koll alls? "ja men du brukar ju testa dig konstant hela tiden så..."
Maramina: Oh fy vilken otur! Men välkommen hit tillbaka när du orkar igen! Vi finns här och stöttar dig Kram!
Försöker: Förstår dina känslor. Men du är absolut inte "mindre kvinna" eller något annat, vissa har bara lite svårare att bli gravida. Men jag tror absolut vi alla kommer bli föräldrar här inne, på ett eller annat vis
Stegen: Vad roligt att samtalet gick bra. Och jag tycker absolut du ska stanna kvar här inne!! Vi är nyfikna på hur det går för dig ju
I walk the line: Välkommen hit!
Beklagar mensen, ni som fått tantskrället
Ni som tar tempen, vad för termometrar använder ni?
Krya på dig Em me!
JZ79: Men usch då. Hoppas inget hänt med fot eller knä! Kram
Oj vad ni skriver tjejer Är lite lat och orkar inte svara på allt men....välkommen tillbaka Maramina
Nellin: Känner igen det där med att testa för tidigt, man vet det och ändå blir man supernere