• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen: Blä vad trist att du mår illa igen men ingefära ska vara bra.
    Ja mensvärk har jag ingen längre men min sedvanliga ont i benen innan mens....det är för tidigt! Jag ska inte få mens imorgon eller övermorgon...isåfall tro sjutton att kroppen inte kan låta ägget fästa ordentligt. Mycket tankar ikväll försöker leta om NÅN haft ont i benen som vid mens, men som gravid... *googlar *

• Pastell

stegen: Hehe jag vet....men det oroar mig att jag läste en tråd där de som brukar få så innan mens, inte fick det som gravida. Därför undrar jag vad sjutton....jaja, är jag inte gravid så är jag ju inte. Inget jag kan påverka

• Pastell

Maramina: Bara så du vet HumlanMamma är samma som "Mama02" som gav sig på Nellin och har blivit blockerad tusentals gånger redan för hon spammar sina konstiga inlägg i alla möjliga trådar.  {#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    Maramina skrev 2012-12-22 21:31:12 följande:

Jo, du. Alla menssymptom kan komma när man är gravid, så även värk i benen! Jag håller tummarna stenhårt för ett plus för dig i nästa vecka!
    Hjärta men andra verkar ju inet ha värk i benen när de väl är gravida? Jaja...ska sluta säga emot har för mycket fritid just nu hehe.
  • Pastell

Maramina: Tack för du orkar skriva så bra o långa inlägg. Solig

• Pastell
    Lillnosen skrev 2012-12-22 22:00:15 följande:
    Så var denna dag snart slut! Har haft fullt upp med allt fixande inför julen :) Helt slut! Inga rosa/bruna flytningar ännu, inget heller när jag torkat mig. Bara väntar på att det ska komma när som helst nu...
    Nej då....det ska det inte alls.
  • Pastell

OK nu har jag hittat en tjej som hade ont i benen vid grav också....bra....nu kan jag sova lugnt inatt Kanske jag blivit gravid idag, därför jag har värk nu för livmodern börjat jobba. Jaaa så är det såklart! *POSITIV*

Nu ska mannen och jag kika på en film innan sovdags! God natt tjejer! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Rebster: Vad mysigt med sparkarna och jag är så glad för din skull, att du får uppleva detta!

Håller med om dina ord om tråden. Hjärta

• Pastell

solrosen: Visst är det märkligt att man ska få mensvärk såhär tidigt. Känns ju lagom skoj, tror ju mensen ska komma alldeles för tidigt. Kanske pergon sabbat cyklen istället för att göra nån nytta.

Lillnosen: Har du inget test hemma som du kan ta?

• Pastell

Dagens status: Mensvärk och grymt ont i benen har jag haft hela natten. Usch! Jag tror seriöst det är kört.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus