• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Alltså det är nog inte själva grejen att ha sex som är jobbigt, utan att det blir som "nu måste jag ha din sperma" ...tappar liksom hela det roliga med allting. Tror det skulle kännas likadant om han så att säga skulle runka för att ge mig sperman...ungefär så. Om ni förstår
    Men han säger mest att jag läser in en massa som inte finns Att han inte alls tycker det är jobbigt. Ja jag vet inte...kanske är lite hormonstinn också på allting

• Pastell

Försöker: Ja det är klart Fick till det i natt iallafall så nu har vi haft sex tisdag,torsdag,fredag och lördag natt. Nu måste det räcka Men det gick bra, nu har det ömma försvunnit så jag antar äl varit nu.
    Aldrig känt så här rejält nån äl förutom i tonåren, men ser det som positivt.

Edge: Oj oj! Stort grattis! Glad

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-12-16 11:12:23 följande:
    Mensen dök upp på dag 29 här, som väntat..
    Usch vad trist! Kram
  • Pastell

edge: Med de starka testerna behöver du inget blodprov. Det är ju jättetydligt!

• Pastell

JZ79: Men vad konstigt, men vad säger dom om blödningarna då? För dina håller väll på ett par dagar? Jag trodde en äl-blödning var en liten blödning bara som sen avtog.

Jag tror biverkningarna av pergotime kommer nu för mig, jag har sen i går varit usel i humöret, och orolig och ångest! Rejäl ångest har jag och det brukar jag ju aldrig ha nuförtiden (undantaget när jag försökte trappa ur medicinen). Googlade och såg att många faktiskt fått ångest av pergotime. Rolig bieffekt Obestämd

• Pastell

JZ79: Åh, jag förstår dina tankar om allt det här ni har framför er. Och vad andra ska tänka och tycka. Absolut måste ni prioritera er själva, ni har ju väntat på det här länge nu Hjärta
    Det här med åksjuka känner jag igen allt för väl du..... Kanske postafen hjälper lite iallafall?
    Ska testa 29:e runt där....tänker INTE testa innan den här månaden och bli besviken. Det får bli på bim helt enkelt. Skål

• Pastell

Försöker: Ja jag kommer vänta, förra månaden började jag testa tidigt och blev bara så besviken efter varje minus och analyserande. Ingen mening att börja tidigare, kommer veta lagom till nyårsafton ändå och då hoppas jag det är ett fint Plus

Hur går det för dig med allt?

• Pastell

Försöker: Jag veeet, tiden går superlångsamt när man väntar...o väntar

KRAM på dig Nellin! Man måste få känna sig nere ibland.

Min bästa vän som är gravid nu ska få se sin bebis imorgon för första gången, de ska göra KUBtestet då

• Pastell
    stegen skrev 2012-12-16 16:52:56 följande:
    Men kan man inte be om ett kub även om man inte fyllt 33-35 eller vad de ligger på här för att få höra det?
    Du kan ju alltid betala för ett
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus