• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ låter mindre trevligt! Men kan väl vara så att det är någon "gammal" slemhinna?

Men jag har absolut ingen aning!

Här flyter det på (tyckte det var en rolig kommentar till mina flytningar).

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 21:38:06 följande:
    Man kan ju alltid hoppas. Bara sitter och inväntar ont i benen som jag alltid får innan mensen kommer

Vad gör ni andra ikväll? Ja vad JZ79 gör kan jag väll tänka mig....men ni andra?

Själv är jag gräsänka och häckar som vanligt här inne .

Räknar timmarna....nä bara skoja

Kollat film och börjar bli trött!

Torkar flytningar och analyserar det mesta fast det är otroligt onödigt!!

Hoppas ni andra har en mer givande kväll :)
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 23:21:34 följande:
    Haha jävla skit, jag tog upp mitt graviditetstest nyss för att glo på det, tro på fan att det är ett extra streck nu som syns rätt tydligt.

Trist att man inte kan lita på det bara Flera timmar efter jag tog det.

Testjävulen är här igen

Du MÅSTE testa imorgon!!!

Mina har inte blivit starkare sen, så hoppas hoppas!!!

Åhhhh vi hår och lägger oss nu så det snart är morgon!!!
  • stegen

Hoppas hoppas hoppas!!! Och jag ska ha ett svagare streck och du ett starkare!!!

Snacka om att det blir svårt att sova!

• stegen
    Em me skrev 2012-11-18 08:52:36 följande:
    Lite nyfiken, måste ditt streck försvinna helt emellan?:) om du är gravid menar jag, kan de inte stanna kvar då? Har du någon deadline ifall strecket skulle envisas som du vet att de tog sig isf?:)

Nä såklart behöver det inte försvinna, men tänkte att det nog gör det, för ÄL+8-9är ju lite tidigt att plussa kanske.

Men min testdag är den 25:e och kliniken vill att jag testar den 29:e, den 29 har jag ju fått mens om jag ska ha det så det är inte så spännande.
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-18 08:55:38 följande:
    Ni behöver inte vänta på nått, minus såklart. Hade inte förväntat mig nått Är ju nästan en hel vecka kvar till mensen

Det var ett spökstreck eller ogiltigt och det visste jag ju egentligen från början Dock kan jag inte hålla mig från att testa varje morgon nu ändå.

En vecka kvar!!! Det är ju tidigt än att få plus!!!!

Håller tummarna!!!
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-18 13:34:54 följande:
    stegen: Då ligger vi ju ungefär samma då, jag har bim runt lördag eller söndag. Jag har liksom ingen aning om när jag hade äl (jag jag hade)

Så ja, vi är väll lite tidigt ute kanske o testa, men blir ändå besviken när det inte syns ett skit haha....korkad man är

Mitt test idag ovitrelle+7 är jätte svagt så det betyder att den snart är ute ur kroppen.

Hade ju inte haft ÄL på måndag eftermiddag kan mycket väl ha haft det på tisdagen som 1 timme efter besöket så är ju osäker på vilken dag jag ska räkna ÄL.

Vad bra att vi har samma testdag när vi är lika envisa med att testa )))
  • stegen

Välkommen svacka!

Känns verkligen som att detta har misslyckats, känns skit att behöva gå in i försök nummer 3år! Varför ska livet vara så fruktansvärt tufft, för lite begärt med lite medgång?

Fan inte alls på bra humör längre, och det lilla lilla hoppet jag hade är som bortblåst!

*deppdag*

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus