• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

72dagar skrev 2012-11-19 20:15:41 följande:
    Kämpat med att få tag på ett nytt skumt läkemedel som ivfen kräver. Så matt på att inga apotek har nåt jag behöver. Lyckades lägga undan den sista de hade på apoteket idag. Hämtar ut imorrn. Sista minuten verkligen. Ska börja ta de förberedande medicinerna cd1, vilket kan bli imorgon eller ev fram emot slutet veckan. Då är det tabletter och vagitorier som gäller ett antal gånger om dan. Welcome hormonhelvete :)

Var är Ciccie?

Stegen, håller tummarna!

Försöker, håll modet uppe! Fast det är galet svårt.

Men så skönt att börja nu 72dagar!

Att hitta läkemedel är katastrof!!!

Tack för tummar!
  • stegen
    72dagar skrev 2012-11-19 20:28:20 följande:
    Ja! Även om det är länge till ägginsättning känns det bra att GÖRA något. Knapra piller känns lite produktivt iaf :)

Hoppas att magsjukan inte skjuter upp blödningsstarten nu bara!

Kör du på det långa protokollet?

Det är ju så att tiden springer iväg bör man är "inne" i något, sen innan bim sniglar sig dagarna fram.
  • stegen

Pastell: vi ser inte ditt inlägg, vi tror på riktigt streck som ska bli starkare och starkare!!

• stegen
    Lillnosen skrev 2012-11-19 21:19:21 följande:
    Kan man inte spärra Google :P Det är nästan som ett beroende! Oavsett hur man eller inte mår så Googlas det hejvilt här hemma :S Ghaaaa!

Pastell jag ignorerar det du hittade för du har ett riktigt plus

Mitt Google är på engelska, kan inte ändra heller, men så har man mobilen.....
  • stegen

Och jag funderar på om jag ska hålla vad jag planerat och testa tiden ut eller vara nöjd med jättesvaga idag.....fast det blir väl att jag vaknar och testar. Kanske helt blankt imorgon, dag 9 efter otrivelle. 7-8 från ÄL

• stegen

Det står 10 dagar, men ser efter googlat att folk fått falskt efter 12 dagar...

• stegen

Men fortsätter nog att testa, har ju 11 test kvar....suck att man inte kan låta bli!

• stegen

Tur att jag inte är säker på att den kommer!!!

Den dagen vi plussar kommer vi nog få beställa hem typ 100st test....!!

Nä men jag testar imorgon, så jag kan vara lugn resten av dagen, och du testar också!

• stegen

Den kommer inte!! Det har jag bestämt!

Börjar tidigt imorgon så kanske dags att sova!

En dag närmre när jag vaknar:)

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-19 22:00:01 följande:
    KAN vara att det är kallt ute också, får ibland ont i benen av det också. Men inte troligt.

Jaaa imorgon stiger vi upp tidigt o testar, jag ska upp tjugo i sex då min man går upp och åker iväg till jobbet

God natt finingar!

Skyller på kylan!

Sååååå tidigt ska jag inte upp, men vid 07.00 tror jag att jag studsar upp, om jag inte som vanligt försover mig....

Godnatt
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus