• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Lillnosen, det förstår inte jag heller men längtan är så stark och jag vägrar att ge upp!

Jag SKA bli gravid, jag SKA bli mamma!

Sen om det tar 1, 2 eller 3 år till får tiden utvisa!

• stegen

JZ: vi får hoppas, men själv vågar jag inte tro än! Men det hade varit underbart!! Men känns som det hade varit lättare om vi fått komplettera själva också, men det får man inte vid DI heller och det lyckas ju

Men dagarna sniglar sig fram!!! Fast nu är det nästan helg och den brukar gå fort!

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-16 15:34:49 följande:
    Läste någonstans att 80% lyckas bli gravida inom 3 pergokurer. Jag hoppas VERKLIGEN jag är en av dessa. Annars ger jag nog upp.

Håller tummarna stenhårt, och tror att du blir det!!! Men OM så ger du ju självklart inte upp, vi är ju här och stöttar dig!!

Kram
  • stegen

Känner samma inför eventuell IVF, hoppas det stannar vid insem. Men man gör ju vad som krävs!! För barn ska det bli!

• stegen

Här ska det också pluggas i helgen, låta tiden gå fort!

Och njuta av ledighet!

• stegen

Jag har haft 2 olika män, ingen fara och då är jag bryd av mig!

Spolningen var en man, och han var ju ensam tills själva spolningen då sköterskan kom.

• stegen

Idag har jag inte haft ont fast jag gått långa sträckor, dock känns det som om det drar i livmodern, och lite värk bak i ryggen. Ganska så säker på att detta har med ovitrellen att göra då den innehåller Hcg. Illamående imorse och nu.

Så nu vet jag hur det känns och vara gravid

Får gärna fortsätta!

• stegen

Underbart Maramina!!

Så glad för din skull! Ha en supertrevlig helg!

• stegen

Är jättetrött men kan inte sova för jag mår illa.

Perfekt när alla funderingar sätter igång, inte lätt att försöka tänka på något annat heller.

Alla varför frågor dyker upp, och jag har ju precis som ingen annan något svar på det.

Ska bli så skönt när alla hormoner är ute ur kroppen så jag får börja sova ordentligt igen, sluta vara lättirriterad och framförallt lite gladare!

Godnatt alla fina tjejer!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus