Vi som försökt ett tag utan plus
Lillnosen, det förstår inte jag heller men längtan är så stark och jag vägrar att ge upp!
Jag SKA bli gravid, jag SKA bli mamma!
Sen om det tar 1, 2 eller 3 år till får tiden utvisa!
Lillnosen, det förstår inte jag heller men längtan är så stark och jag vägrar att ge upp!
Jag SKA bli gravid, jag SKA bli mamma!
Sen om det tar 1, 2 eller 3 år till får tiden utvisa!
JZ: vi får hoppas, men själv vågar jag inte tro än! Men det hade varit underbart!! Men känns som det hade varit lättare om vi fått komplettera själva också, men det får man inte vid DI heller och det lyckas ju
Men dagarna sniglar sig fram!!! Fast nu är det nästan helg och den brukar gå fort!
Känner samma inför eventuell IVF, hoppas det stannar vid insem. Men man gör ju vad som krävs!! För barn ska det bli!
Här ska det också pluggas i helgen, låta tiden gå fort!
Och njuta av ledighet!
Jag har haft 2 olika män, ingen fara och då är jag bryd av mig!
Spolningen var en man, och han var ju ensam tills själva spolningen då sköterskan kom.
Idag har jag inte haft ont fast jag gått långa sträckor, dock känns det som om det drar i livmodern, och lite värk bak i ryggen. Ganska så säker på att detta har med ovitrellen att göra då den innehåller Hcg. Illamående imorse och nu.
Så nu vet jag hur det känns och vara gravid
Får gärna fortsätta!
Underbart Maramina!!
Så glad för din skull! Ha en supertrevlig helg!
Lillnosen, det närmsta hittills, så jag njuter
Är jättetrött men kan inte sova för jag mår illa.
Perfekt när alla funderingar sätter igång, inte lätt att försöka tänka på något annat heller.
Alla varför frågor dyker upp, och jag har ju precis som ingen annan något svar på det.
Ska bli så skönt när alla hormoner är ute ur kroppen så jag får börja sova ordentligt igen, sluta vara lättirriterad och framförallt lite gladare!
Godnatt alla fina tjejer!