• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramina skrev 2012-11-17 11:14:32 följande:
    Eller så blir du inte av med hormonerna utan de ökar i mängd, stegen
    Försöker hålla hoppet uppe men nä, jag tror verkligen inte det även om jag inte vill mer än att tro.

Men det är inte lite flytningar jag har, inte van vi så mycket!

Typiskt mensliknande värk när jag vaknade och blött, låg där och var helt säker på att nu har jag fått mens, vilket jag ju inte kan/ska få så tidigt men det kändes verkligen så. Men så fort jag reste mig försvann värken och så var det blöta massa flytningar.

Lika svagt på testet idag, så ingen skillnad från igår. 
  • stegen

Ni är härliga tjejer, tack för att ni hoppas så! {#emotions_dlg.flower}

Hade jag bara vetat hur mycket ovitrellen påverkar så hade jag vågat analysera, men antar att jag får vänta 4 dagar till :(

Dock vet jag att jag aldrig haft så mycket flytningar så det blir blött i trosan.

Ha en fin lördag!

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 13:09:33 följande:
    Haha insåg direkt efter jag skrivit inlägget att det nästan lät lite sekt-aktigt med "Vi troooor på dig! jaja....nån vecka kvar för min del till bim tror jag om inte mensen behagar komma förtidigt denna månad också. Känns som det alltid gör innan.....så den lär väll dyka upp!
    Kan nästan behöva det nu när jag inte vågar tro själv :)

Hoppas ju på att din mens INTE kommer, men OM den tvunget ska det kan den vara tidig så du får börja med pergo så fort som möjligt! Då hinner du med att få den BÄSTA julklappen!!!

• stegen
    Malin1988 skrev 2012-11-17 15:07:49 följande:
    BIM -8. Förkyld och ont i halsen.. Rätt lindrig variant men det händer ALDRIG att jag blir sjuk. Sist var före jag plussade i augusti 2011. Spännande! Hoppas att det är ett bra tecken :)

Håller tummarna!!!
  • stegen
    Jenso skrev 2012-11-17 15:22:12 följande:
    Ah nej jag tror fick min mens tva dagar for tidigt Har alltid haft menscyklar pa 26-28 dagar och nu bara 24 dagar, mycket skumt

Stor kram!!! Denna hemska tant röd!
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 15:56:41 följande:
    Hålla alla tummar och tår

Fan jag blir knäpp på mig själv, jag blir alltid deppig en vecka innan mensen är beräknad pga att jag känner att nej, det tog sig inte nu heller. Då borde jag känt nått osv. Jag har inte kört med grav-test på flera månader men denna månaden har jag typ 25 st hemma och har redan börjat testa. Så blir jag besviken när det inte syns ett skit, en vecka innan bim och inte ens morgonurin. Hur är man funtad?

Sedan så har min tapp varit jätteöppen både igår och förgår vilket är ruskigt konstigt då den ska vara stängd efter äl. Idag har jag som äl-flytningar.

Men det kan inte vara äl för det skulle läkaren sagt nått om i onsdags. Knäpp kropp.

Pastell, skulle vi inte sluta känna på tappen? :)

Ja men visst blir man irriterad och förundrad över vad kroppen håller på med ibland?

Så du har också drabbats av testdjävulen, lika onödigt testande som jag då, men tänk om liksom!!!
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 16:07:42 följande:
    Jo det skulle vi la, men jag kan inte låta bli när jag ändå är på toa Flåt!

Ja man hoppas ju ändå få se något svagt svagt.

Och jag redigerar mina falska positiva test för att se skillnad.....skulle nog tycka dagens är starkare! Borde kanske göra något annat en lördagkväll....

Hade nog också kännt på tappen om det inte varit för jag är ganska misshandlad där inne....hur det nu låter
  • stegen

Jag redigerar ju mest för att jag vill följa ovitrellen ur kroppen, då tycker jag ju att det ska bli svagare andra streck för varje dag!

Få se vad testet säger imorgon.

Tur man har en del tester hemma

Tycker mitt humör är mycket bättre idag, äntligen! Och jag har inte haft mer mensvärk, det är skönt.

Konstigt nog har jag inte ont i brösten, hade inte det förra cykeln heller men har haft det alla innan.

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-17 16:57:19 följande:
    Jag har nästan aldrig ont i brösten, varken vid äl eller innan mens. Det har hänt kanske 2 ggr på ett år att jag har det.

Inte nådigt vad man går och tolkar symtom, särskilt när man bara går runt här hemma och inte gör något särskilt. Men mannen är inte hemma & jag har inget bättre för mig än att sitta här och glo. Städat har jag gjort och pluggat till prov redan.

Jag har alltid haft det innan, men skönt dom får lite paus från det nu

Det blir ju så när man inte har massa att göra, dock kan ju inte jag analysera så mycket med tanke på ovitrellen men snart snart är jag igång.

Dock ska jag mocka och ta in hästarna innan jag kan plugga vidare, känns som om jag har lite att ta igen efter denna veckan.
  • stegen
    Maramina skrev 2012-11-17 17:13:01 följande:
    Stegen: som andra sagt så kan det mycket väl vara ett graviditetssymptom! När jag var gravid med dottern kommer jag inte ihåg hur mina flytningar var, men däremot minns jag att jag sprang stup i kvarten in på toa för jag trodde att mensen börjat och att det bara forsade ur mig, men det gjorde det ju som bekant inte.

Låter som jag har det nu, så kan ju alltid hoppas! Men har så svårt att tro på det efter så många försök.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus