• Mirre78

The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma

Kikade runt här lite på Film/TV (och sökte på familjeliv) men hittade ingen tråd för The Walking Dead.
    Här kan vi diskutera vad vi tycker om serien och vad vi tror kommer hända.

Nu är det ju en paus (i USA) så nu får man snällt vänta tills den 12 februari 2012, och det blir ju inte så lätt med tanke på hur det slutade... 

Så vad tycker ni om serien?

I de blindas rike är den enögde kung
  • Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma
  • Nolan

En kula genom huvudet brukar ha den effekten. ;) Hjälp vad jag storbölade! Det var oväntat! Jag tycker säsongen varit bra så långt, nu blir det väntan på feb. Ngn mer om även tittat på talking dead?

Lillprinsen 2012-12-12
  • Leah1

Ja, jag såg bara bilden när Beth bars ut... Storbölade jag med när jag såg avsnittet...

Hoppades ändå på att det skulle bli ngt mellan dom 2...
    Några teorier om fortsättningen nu då? Blir ju lång väntan tills nästa avsnitt.

• Angdev

Idag startar mid-season i Usa, imorgon kan man se det i Sverige Skrattande

• Aspie
    Angdev skrev 2015-02-08 14:53:03 följande:
    Idag startar mid-season i Usa, imorgon kan man se det i Sverige Skrattande
    Tack för påminnelsen! Hade helt glömt det.
  • Fiona M

nå, vad tyckte ni om uppstarten?
    (själv var jag besviken även om... formatet var lite intressant.)

• spirituality

SPOILER om du inte har sett avsnittet.
    Jag gillade avsnittet och hur det var uppbyggt. Tycker dock det var synd att det Tyreese dog, jag gillade honom - samtidigt kändes det lite om om det var "his time".

• Angdev

E det bara jag som saknar den gamla goda tiden när dom ff blev rädda för walkers? Numer verkar dom mer än gärna slänga sig in i fajterna...

• fyraskruttar

tycker de behöver få en break snart, få andas ut ta en dusch o samla kraft en par dar innan de rör sig vidare. tyckte de lämnade sjukhuset alldeles för fort även om det inte gick som planerat så kunde de väl vila upp sig en stund.

• Griseknoen35

Jag tror eller mer hoppas dem kommer till en minicivilisation med fler överlevare den här säsongen. Det går rykten om det iallafall, enda anledningen till att jag ser just nu, tycker den här säsongen hittills har vart ganska dålig och avsnittet som va nu gav inte så stora förväntningar på en bättring men skulle dem komma till samhället så tar ju serien en liten vändning.

Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma