• Mirre78

The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma

Kikade runt här lite på Film/TV (och sökte på familjeliv) men hittade ingen tråd för The Walking Dead.
    Här kan vi diskutera vad vi tycker om serien och vad vi tror kommer hända.

Nu är det ju en paus (i USA) så nu får man snällt vänta tills den 12 februari 2012, och det blir ju inte så lätt med tanke på hur det slutade... 

Så vad tycker ni om serien?

I de blindas rike är den enögde kung
  • Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma
  • Merima

Idag funkade äntligen Watch32 igen,så nu har jag sett avsnitt 12. Och ikväll ska avsnitt 13 komma Flört

• Nex

Spännande nu! Och jag läste ut kompendium ett igår, den var bra och ger mycket att läsa eftersom serien inte helt följer albumen. Men funderar på att vänta med att läsa kompendium två ändå, ettan slutade ungefär där säsongen började...

• fågelkvitter

Jag fattar inte hur Maggie eller vad hon heter bara drog iväg utan darryl. Hon kunde ju väntat lite åtminstone. Vad tror ni händer i nästa avsnitt?

• Griseknoen35

Det är tre avsnitt kvar den här säsongen. Vad som händer i nästa avsnitt vet jag inte men jag tror att dom kommer börja återförenas vid det där stället som tågspåret leder mot. Känns som om dom måste börja förenas lite. Just nu är jag mest nyfiken på vem fan som tog beth och hur darryl löser det med dom där svinen han mötte på nu.

• Griseknoen35
    Leah1 skrev 2014-03-15 11:47:40 följande:

Var det nån som tog Beth?

Ja. Hon sprang ut ur huset sedan när darryl kommer ut åker en svart bil iväg och hennes väska låg kvar på vägen. Känns ju som om hon blivit tagen av någon. Har du inte sett senaste avsnittet?
  • Leah1

Jo men missade väskan och trodde det var hon som drog iväg själv... fast det tyckte jag var konstigt det med...

Är det ngn mer än jag som vill se en romans mellan dom 2? Fast å andra sidan vet jag inte hur gammal Beth är..

• Griseknoen35
    Leah1 skrev 2014-03-15 15:41:10 följande:

Jo men missade väskan och trodde det var hon som drog iväg själv... fast det tyckte jag var konstigt det med...

Är det ngn mer än jag som vill se en romans mellan dom 2? Fast å andra sidan vet jag inte hur gammal Beth är..

Började ju hetta till lite mellan dom i köket där innan zombiesarns kom. Jag hoppas verkligen på att dom får ihop det. Beth är så söt och darryl är så snäll. Men undra hur det går när dom möter på Carol igen. Vem av dom han vill få ihop det med då. Räknar starkt med att darryl hittar beth nu och att alla möts igen.
  • Leah1

Ja, jag tror också dom kommer hitta varandra.. Dock är jag lite osäker på det där stället.

• Griseknoen35
    Leah1 skrev 2014-03-15 18:52:02 följande:

Ja, jag tror också dom kommer hitta varandra.. Dock är jag lite osäker på det där stället.

Jo. Jag tror inte det är någon safe zon längre. Tror det blir kaos där. Något händer ju iallafall.
Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma