• Mirre78

The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma

Kikade runt här lite på Film/TV (och sökte på familjeliv) men hittade ingen tråd för The Walking Dead.
    Här kan vi diskutera vad vi tycker om serien och vad vi tror kommer hända.

Nu är det ju en paus (i USA) så nu får man snällt vänta tills den 12 februari 2012, och det blir ju inte så lätt med tanke på hur det slutade... 

Så vad tycker ni om serien?

I de blindas rike är den enögde kung
  • Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma
  • fågelkvitter

Jag är väl trögare än trögast. Men va fasen hände egentligen när dom kom dit?! Varför gick dom och skulle ta mat och Rick fick det där rycket och höll pistolen mot killens huvud. Jag har svårt att uppfatta vad dom säger ibland. Vad är det för ställe dom hamnat på? Och jag blev så irriterad på att dom inte hjälpte han som skrek på hjälp, det var ju inte för sent att rädda killen tycker jag.

• 223
    Önskar tips på site att streama tv-program på. Jag är inte ute efter det senaste programmen utan vill se första säsongen av Walking Dead.
    Hittade en site där de bara poppade upp reklam utan att nåt hände och en site ville ha betalkortuppgifter fast det var gratis. Mysko.
    Hur gör ni?
  • Rainbow gg
    223 skrev 2014-03-31 20:35:52 följande:
    Önskar tips på site att streama tv-program på. Jag är inte ute efter det senaste programmen utan vill se första säsongen av Walking Dead.

Hittade en site där de bara poppade upp reklam utan att nåt hände och en site ville ha betalkortuppgifter fast det var gratis. Mysko.

Hur gör ni?

Laddar ned.
  • Rainbow gg
    fågelkvitter skrev 2014-03-31 20:10:46 följande:
    Jag är väl trögare än trögast. Men va fasen hände egentligen när dom kom dit?! Varför gick dom och skulle ta mat och Rick fick det där rycket och höll pistolen mot killens huvud. Jag har svårt att uppfatta vad dom säger ibland. Vad är det för ställe dom hamnat på? Och jag blev så irriterad på att dom inte hjälpte han som skrek på hjälp, det var ju inte för sent att rädda killen tycker jag.

Rick såg att snubben hade ett fickur som tillhör Glenn eller bob. Sen såg han ju att flera av dem hade saker som tillhört folket från Ricks grupp. De är i Terminus nu, som de varit påväg till jätte länge.
  • Lambda
    223 skrev 2014-03-31 20:35:52 följande:

Hur gör ni?

Jag tittade på alla avsnitt här nu ett par dagar i streck ( beroende) på Swedfilm. Uppkopplingen var seg och bröts nån gång men det berodde väl på mitt internet tror jag?
  • fågelkvitter
    Rainbow gg skrev 2014-03-31 20:43:50 följande:
    Rick såg att snubben hade ett fickur som tillhör Glenn eller bob. Sen såg han ju att flera av dem hade saker som tillhört folket från Ricks grupp. De är i Terminus nu, som de varit påväg till jätte länge.

Jag som uttryckte mig dåligt, vet att dom är på terminus men vad är det för ställe? Är dom kannibaler?
  • Angdev

Det är otydligt än så länge vad Terminus är för något. Ska man följa den tecknade versionen så har Rick

• tezz840

Jag undrar vart Carol, tyrese och bebisen tagit vägen? Dom kom ju till termins innan... Tycker att det slutade lite dåligt ändå, det var ju inte så spännande avsnitt som jag trott, efter ha sett trailen. Någon som vet vart beth är? Vem det är som kidnappat henne? Ni som läst serierna, berätta lite då... :)

• Rainbow gg
    fågelkvitter skrev 2014-04-01 06:52:09 följande:

Jag som uttryckte mig dåligt, vet att dom är på terminus men vad är det för ställe? Är dom kannibaler?
    Det verkar vara en knutpunkt för tåg vad jag förstår. Som några sedan gjort till ett läger.

Det verkar som att de är kannibaler med tanke på alla människoben som låg på ett ställe när de sprang förbi, samt att de har containrar fulla med människor som helt klart blir matade därinne.
Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma