Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag är olyckligt kär, mycket olyckligt kär...
Min lille son är förkyld och så åt jag tre lussekatter när jag egenligen ska banta...
Att det jävla miffot jag lever med "råkade" vara lite tung på foten och dra på sig 3600 spänn i böter... JÄVLA KLANTARSEL!!!!
Hmmm ... det var svårt att gradera. Men jag får nog säga tonåringens sjukdom, som tar så orimligt lång tid att utreda.
Just idag är mitt största problem att jag måste åka och handla och att jag verkligen inte har lust.. :/
har så mycket att uträtta så dygnet räcker inte till...städa, pynta, laga mat, byta gardiner o lakan, sätta fram julbelysning, fixa tjejens kalas o present, hämta ut pengar från lopptorget och banken...huhu..
Att stora grabben troligtvis åkt på magsjuka och jag ska på ul i morgon...
Pengar, bostad, framtid. Så ligger jag efter i skolan också och måste städa och tvätta. Komma på något att äta idag kan vara bra också, tycker att det är himla knepigt att komma på något i matväg varje dag.
är hemma m magsjuk dotter och att vabba ger mig ångest pga dåligt samvete (och jag hatar mig själv för det)
Om jag ska ta min matlåda nu klockan 1 eller vänta lite till... Och om jag ska ta en snus innan eller efter lunchen.