• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (Lucy)

Att jag är olyckligt kär, mycket olyckligt kär...

• Anonym

Min lille son är förkyld och så åt jag tre lussekatter när jag egenligen ska banta...

• Anonym (Allie)

Att det jävla miffot jag lever med "råkade" vara lite tung på foten och dra på sig 3600 spänn i böter... JÄVLA KLANTARSEL!!!!

• lövet2

Hmmm ... det var svårt att gradera. Men jag får nog säga tonåringens sjukdom, som tar så orimligt lång tid att utreda.

• 2småunder

Just idag är mitt största problem att jag måste åka och handla och att jag verkligen inte har lust.. :/

• mamaleona

har så mycket att uträtta så dygnet räcker inte till...städa, pynta, laga mat, byta gardiner o lakan, sätta fram julbelysning, fixa tjejens kalas o present, hämta ut pengar från lopptorget och banken...huhu..

• mammie86

Att stora grabben troligtvis åkt på magsjuka och jag ska på ul i morgon...

• Anonym (:()

Pengar, bostad, framtid. Så ligger jag efter i skolan också och måste städa och tvätta. Komma på något att äta idag kan vara bra också, tycker att det är himla knepigt att komma på något i matväg varje dag.

• Anonym (h)

är hemma m magsjuk dotter och att vabba ger mig ångest pga dåligt samvete (och jag hatar mig själv för det)

• bradfield

Om jag ska ta min matlåda nu klockan 1 eller vänta lite till... Och om jag ska ta en snus innan eller efter lunchen.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?