Inlägg från: Anonym (Allie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allie)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att det jävla miffot jag lever med "råkade" vara lite tung på foten och dra på sig 3600 spänn i böter... JÄVLA KLANTARSEL!!!!

• Anonym (Allie)

Min sambo. Han är som en jävla jättebebis. Lat, oengagerad, tar inte det minsta ansvar för varken sig själv eller något annat. Vad fan slog jag mig ihop med honom för?!

• Anonym (Allie)

Att min sambo är arbetslös, jag pluggar och vi ska ha barn i maj. Och jag är inte berättigad mer än lägsta FP'n...

• Anonym (Allie)

Min lata jäkla sambo. Vi har kommit överens om att ta varsin sovmorgon på helgerna, idag var det min tur. 3-åringen vaknade vid 05.00, på tok för tidigt för att gå upp. Han kom istället in och la sig i vår dubbelsäng, och jag flyttade in till sonens säng (han är som en helikopter, så för att jag skulle få sova ett par timmar till så gjorde vi så).

Klockan 08.30 vaknar jag, alltså 3½ timme efter att sonen vaknade och kom in till oss. Hela huset är heeelt tyst, så jag antar att sonen somnat om i vår säng. Smyger upp, gläntar på dörren och upp flyger sonen. Klarvaken. Min sambo muttrar att han banne mig inte sovit ett dugg sedan jag bytte säng. När jag frågar hur i helsike han övertalade sonen att ligga kvar får jag till svar att "Jag hotade med att han inte skulle få något lördagsgodis om han klev upp".

Liten har alltså legat där i fucking 3½ timme och inte vågat gå upp av rädsla för att bli utan lördagsgodis? Ingen frukost hade han fått heller. Skrikandes Hur fan ska jag kunna njuta av mina mycket få sovmornar om jag vet att sånt här händer när jag sover?! Förbannade lata jävla kräk.    

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?