• Anonym (:()

Vad är ditt största bekymmer idag?

Pengar, bostad, framtid. Så ligger jag efter i skolan också och måste städa och tvätta. Komma på något att äta idag kan vara bra också, tycker att det är himla knepigt att komma på något i matväg varje dag.

Jag har mensvärk, är skitnödig, har slut på kaffe och orkar inte gå och handla. Åh, hemska liv! ( )

Att mensen kom nyss.................Gråter

Att sambon tjatar om sex, men när tillfället kommer så är han för "trött"....

Bekymmer och bekymmer... men en aningens irriterande.
    Igår berättade sambon hur svärmor frågat vad jag kunde tänkas vilja ha i julklapp. En ungsform (eller kakform, whatever) var hennes förslag...
    Hur tänker tanten? Jag är 27 år, och visst matlagning är ett intresse i huset, men... en kakform? Trodde alla visste att vi lämnat 50-talet...

Att jag inser vilken VIDRIG flickvän jag varit och nu måste leva med det.

'Mannen' jag separerat ifrån nyligen och har ett barn med passar på att göra denna dag mycket speciell genom att smsa väl valda ord... Åt h*vete med honom.

Jag behöver någon att prata med, någon som jag kan lita på och tala helt öppet med. mitt liv är en soppa och det ser inte ut som om jag kan göra ett enda bra val.

Anonym skrev 2012-05-08 20:58:54 följande:
    Att min dotter är psykiskt sjuk och ingen vill lägga in henne för tillfrisknad.
    Låter hemskt jobbigt :(

Att jag inte kan ge mig själv en spark där bak, jag behöver sätta igång med något nu...
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?