• bradfield

Vad är ditt största bekymmer idag?

Om jag ska ta min matlåda nu klockan 1 eller vänta lite till... Och om jag ska ta en snus innan eller efter lunchen.

• bradfield
    rudolfandersson skrev 2011-12-02 10:15:32 följande:
    Det är fredag - unna dig en snus nu innan matlådan och även en efter matlådan! God jul!
    Då stoppar jag in en nu :D man ska ju inte schnöla på en freda! God jul på dig med (kan man börja säga det redan?)
  • bradfield

Halsont... Och att jag bara sovit tre timmar för min lillasyster ringde och väckte mig kvart över fyra för min storasyster var borta. Tog 45 min att lokalisera henne och efter det var jag vaken och kunde inte somna om. Aja, stod och hängde på låset till coop när de öppnade så jag och pojkvännen får nybakade frallor till frukost när han vaknar. Om man ska se det från den ljusa sidan.

• bradfield

Nageltrång på stortån och lite kissnödig. Plus att jag inte orkar sträcka ut armen för att nå snusdosan.

• bradfield

Att jag inte läst all litteratur som jag borde ha gjort under kursens gång... Tentan lämnas ut imorgon och jag är väl inte så förberedd som jag borde vara. Men jag ska klara den.

• bradfield

Idag är mitt största problem att jag inte äter kött. För jag är så fett jävla sugen på en fet hamburgare med cheddarost, bacon och bbqsås. Och att det är så grått. Har inte sett solen på en vecka. Och min lägenhet är dammig men jag orkar inte fixa. En mest det med hamburgaren.

• bradfield

Jag var tvungen att gå upp för en jobbintervju, min enda dag med sovmorgon. Men jag är bortskämd med sovmorgnar så jag ska inte klaga.

• bradfield

Att min pojkvän får inte stanna i Sverige :(

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?