• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym

Samma som alla dagar; att den jag älskade mest i världen är död och att jag tycker att allt är meningslöst

• riboflavin

Transportproblematik runt jul. Har en hund som absolut inte klarar av att åka buss utan att fontänkräkas men saknar körkort.

Kommer få pussla med att tigga skjuts, som tur är har jag många syskon/vänner att snylta på :)

Tant Green skrev 2011-11-30 15:35:45 följande:
    Att jag väldigt gärna vill flyga med bara handbagage på måndag men inte fattar hur jag ska få ner allt (tandkräm, roll-on, hudkräm, schampo, balsam, underlagskräm, hårmousse, hårklet, ansiktsvatten, läppglans, mascara, nässpray...) i en 1-literspåse. Trots alla småförpackningar inser jag att jag måste lämna något hemma, men vad... ?? (det kanske får bli incheckning i alla fall...)
    Deo i kakform, och på Lush finns schampo och balsam i form av tvålar. Då är de inte vätskor och får förvaras utanför den lilla påsen Solig

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (bebbe)

Att jag så gärna vill ha en bebis men måste vänta pga studier. Idag känns det lite jobbigare än vanligt, kanske för att jag e så skoltrött =(

• Anonym

Min sjukskrivning och oron för att pengarna inte kommer räcka när bebisen kommer.

• etc
    Tant Green skrev 2011-11-30 15:35:45 följande:
    Att jag väldigt gärna vill flyga med bara handbagage på måndag men inte fattar hur jag ska få ner allt (tandkräm, roll-on, hudkräm, schampo, balsam, underlagskräm, hårmousse, hårklet, ansiktsvatten, läppglans, mascara, nässpray...) i en 1-literspåse. Trots alla småförpackningar inser jag att jag måste lämna något hemma, men vad... ?? (det kanske får bli incheckning i alla fall...)
    Men visst får du väl ha mer än en påse? Bara det att i en påse får du bara ha 5x100ml.
  • Modesty Blaise
    Modesty Blaise skrev 2011-11-30 13:59:33 följande:
    Jag vill vinna en sak på Tradera och är orolig över att jag kommer att glömma bort det den dag auktionen är inne på slutspurten. Jag vill verkligen, verkligen vinna den! 

Bra tråd för övrigt! På det här sättet blev jag påmind om att öka mitt maxbud avsevärt redan nu ifall demensen skulle sätta in sedan.
    Har ökat! Nu måste jag väl vinna, tycker jag. 
  • tarm

Mitt största bekymmer är att det är så långt kvar till juluppehållet. Det är jobbigt att bo 60 mil från familj och vänner.

Jag räknar ner dagarna. Idag är det 20 dagar kvar...

• Anonym (ensam)

Att jag under de senaste månaderna har fullständigt skitit i vad jag stoppat i mig (sötsaker varje dag, yes). Magen och låren har blivit större.. Inte kul men eftersom jag nästan aldrig går ut så bryr jag mig inte.

• Anonym

Att jag älskar en man som inte älskar mig. Vi har haft en relation under 1 års tid trots att han är gift. I morgon träffar jag honom för sista gången nånsin sen flyttar han. Jag har ont i hjärtat...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?