Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Samma som alla dagar; att den jag älskade mest i världen är död och att jag tycker att allt är meningslöst
Transportproblematik runt jul. Har en hund som absolut inte klarar av att åka buss utan att fontänkräkas men saknar körkort.
Kommer få pussla med att tigga skjuts, som tur är har jag många syskon/vänner att snylta på :)
Att jag så gärna vill ha en bebis men måste vänta pga studier. Idag känns det lite jobbigare än vanligt, kanske för att jag e så skoltrött =(
Min sjukskrivning och oron för att pengarna inte kommer räcka när bebisen kommer.
Mitt största bekymmer är att det är så långt kvar till juluppehållet. Det är jobbigt att bo 60 mil från familj och vänner.
Jag räknar ner dagarna. Idag är det 20 dagar kvar...
Att jag under de senaste månaderna har fullständigt skitit i vad jag stoppat i mig (sötsaker varje dag, yes). Magen och låren har blivit större.. Inte kul men eftersom jag nästan aldrig går ut så bryr jag mig inte.
Att jag älskar en man som inte älskar mig. Vi har haft en relation under 1 års tid trots att han är gift. I morgon träffar jag honom för sista gången nånsin sen flyttar han. Jag har ont i hjärtat...
Att mina barn är magsjuka