• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (:-()

att jag har misslyckats med något jävligt stort och att det kommer bli väldigt svårt att ta mig upp ur det här.

• Anonym (Friskus)

Att dagis ringde hem mig från jobbet för att min dotter hade feber och magsjuka. Men här sitter jag med en unge som inte är i närheten av att vara sjuk. Så jag får inte jobba igen på 48timmar och det känns lite onödigt att bara vara hemma när allt är som vanligt...

• Otäck
    Wind Up Toy skrev 2011-11-30 11:46:55 följande:
    Har åxå en finne på hakan!!!

Å sen att det blåser så förbuskat så jag kan inte förstå hur jag ska orka cykla till jobbet...
    Anonym skrev 2011-11-30 11:47:03 följande:
    Pengar - hur jag ska klara julen. Tankarna snurrar ständigt kring det ämnet.
    Samma här, en finne på hakan och dåligt ställt denna månad vilket betyder att det blir en rätt fattig jul.
  • Anonym (dotterns bio far)

Att dotterns far har ringt och skällt ut henne för att hon har bra kontakt med min sambo. Att hon ska inte tro att hon är min sambos dotter och att han har faktiskt älskat henne, slagit henne och skällt ut henne i fler år än min sambo. (min sambo har aldrig slagit henne utan bara älskat henne) På ljusa sidan bor bio fadern inte i det här landet och ringer kanske tio gånger om året men idag var en sån dag och det är inget kul :(

• Kiiwii

Att min mobil tvärvägrade spela in hela vägledningsamtalet jag hade med en elev idag. Jag pluggar till studie- och yrkesvägledare och har praktik på en skola och skulle idag spela in mina samtal med eleverna och alla samtalen gick så himla bra och så spelade bara telefonen in 2-3 minuter av samtalen trots att jag VET, eftersom jag kollat, att den kan spela in hur länge som helst typ.

Bekymmer.!

Måste ha minst ett samtal inspelat till en uppgitf...skit.

• Anonym (mamma&lärare)

Att jag är så utarbetad och trött och inte känner att jag har något kvar att ge varken hemma eller på jobbet, men att alla vill ha överallt.

• Jecca

att både karl och dotter är hängiga, hundarna måste till veterinären och jag ha foglossning

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?